Yeni Çocuk

Gözümü açtım , şöyle bir tarihe baktım , 18 mart .. Kimin doğum günü bu gün diye düşünmeye başladım ..2 dk düşündükten sonra aklıma geldi.. Lise arkadaşımın doğum günüydü..

Lise 2 de olduğum zamanlar da, sınıfımıza öğretmenimiz ile birlikte bir öğrenci gelir ..Öğrencinin gelme amacı orta öğretim başarı puanını yükseltmekmiş , öğretmen bundan sonra bizim ile okuyacağından bahseder ve bir yere oturmasını ister öğrenciden..

- Şuraya oturabilir miyim Hocam?
-Yasin ‘ in (Darkstar) yanına mı ?

Tek başıma sıramda gayet masum şekilde oturuyordum , tek başıma oturuyordum çünkü ; Bir ders önce sıra arkadaşımı , sıranın altında ders dinlemeye mahkum etmiştim..Aslında ben etmemiştim , gayet sert takılan hocamız , problem çocuk gibi omuzdan askılı bir kemer takarak beni gülme krizine sokmuştu , baktıkça gülüyordum , yanımdaki sıra arkadaşımda gülüyordu fakat o sıranın altında takla atarak gülüyordu .. :) Bir baktım , arkadaşıma takla atarak en arka sıranın altına girmiş .. Orada ders dinliyor..:)

-Evet hocam , tek başına oturuyor birde ön sıralarda dersi rahat dinlerim

Bu arada ben ‘’ vay inek ders dinleyecekmiş ‘’ diye içimden geçiriyorum..

-Yasin in yanına oturursan notların düşer , bence oturma dedi Hocamız..
-Oturmak istiyorum diyerek üstledi ve yanıma geldi..

-Merhaba canım hoşgeldin , iyi bir tercih yaptın yanıma oturarak .. Ama şu saatden sonra ismini unut seni bundan sonra ‘’yeni çocuk ‘’ olarak çağıracağım diyerek hoş bir şekilde karşıladım..
-Peki dedi ve güldü..
-Hocam bu çok saf , alın bunu yanımdan , bu beni bile bozar , ders notlarım falan yükselir mazallah!

Diye karşı çıkmama rağmen beraber bir arkadaşlığa başlamıştık.. Zaten ilk gördüğümde kanım ısınmıştı kendisine , her halinden belliydi iyi bir insan olduğu , seneler geçsede unutamadığım bir insan oldu , düşünün o lise nasıl geçti..Bir çok anımız vardır beraber , ama en önemlisi ; ders notlarının düşmesini göze alarak yanıma oturmasıydı..Hala yanımda olamazdı..

Bence kaderimiz kendimiz çizeriz , herkesin ‘’hayır’’ dediği şeyler belki bizim için en idealdir..

Sağlıcakla..

0 adet insan laf söylemiş: