Cumartesi


Cumartesi gecesi , Türkiye’nin Thom Yorke unu izlemeye gittim .. Thom Yorke benzetmesi biraz ağır kaçabilir fakat , süper sözler yazabildiği için kalbimde ayrı bir yer edinmiş .. Şarkılarına ; Anıları sakladığım , üzerlerine açılmıcak kilitler vurduğum , fakat kilitleri kontrol etmek amaçlı Feridun Düzağaç konserine gittim..

Erken saatlerde içmeye başlayarak kendimi konsere hazırlıyordum . . Arkadaşlarım ile geyikler çevirip eğlenirken ; Alkol alarak kendimi rahatlatıyordum..Oturduğumuz mekanda çalan ’’Psycho Killer ‘’ parçasına bağırarak eşlik ediyorduk.. Ardından biraz daha kalabalıklaşarak kendimizi konserde bulduk..

Sarhoş olmam gerektiği için sert içkiler hazırlatıp devamlı içiyordum.. Devamlı içerek konseri izlemek daha basit oluyordu.. Sonra bir baktım ki konser bitmiş .. Seviniyordum .. Mutluydum.. Aşmışım ben artık , diyerek eve gelmiştim..

Evin kapısını açtığım anda ; Ne kadar çok ayakkabı var ya ,hiiii misafir gelmiş bize! Diyerek , eve girdim.. Gecenin 02:30 unda ne misafiri .. Yatıya geldiler herhalde diye düşünürken , odama sessizce girdim.. Bilgisayarımı açtım , pencereyi açtım .. Pencereden sonra yatağıma gitmek için biraz uğraştım sonunda ulaşmışım ki sabah yatağım da uyandım..

Evde misafir yoktu (Ayakkabılar kendi ayakkabılarım), Pencere açık uyunacak kadar sıcak bi hava yoktu (Sabah donuyordum) ,Bilgisayarda açık msn pencereleri vardı , fakat ben hiç yazmamışım , belki de yazamamışımdır .. :)

Konser de yanımda olan ; Gözlerimin içine bakarak , ağlamamdan korkan canıma , ‘’Ara ulan ara!’’ diye telefonunu bana uzatan kankama , İzmirden konser için (benim için değil biliyorum:) ) gelen kardeşime teşekkür ederim..

Tabiki herşeyi anlatamıyorum..Fakat ; Feridun Düzağaç Cumartesi şarkısını yazarak.. Cumartesi neler yaşadığımı anlatmış..

Sağlıcakla..

2 adet insan laf söylemiş:

Hayalbemol dedi ki...

böyle anları hatırlama önemli değil zaten, anlık eğlenceler bunlar. Ne yaşasan kârdır hesanından...

Darkstar dedi ki...

Konser tabiki anlık bir eğlence, anılar başka.. Onlardan bahsetmiyoruz onlar sakli.:)