Kop Banağ Banağ


Cumartesi gecesinden arda kalan ben , kafam tabiki güzel.. Birazcık yazayım öyle yatayım dedim .. Kokoreç yedim tabiki , ama çorba da içebilirdim .. Zaten bardan çıkınca , hayatın zorlukları hemen karşıma geliyor , kokoreç mi ?Çorba mı ? İkiside diyesim geliyor ama çok gelicek biliyorum.. O yüzden birini tercih ediyorum.. Bu gecemi kokoreç ustası Metin abiye ayırdım , ayırdım derken yanlış anlaşılmasın kokoreç yedik sadece , birde hoş bir muhabbet ettik ; Metin abi oy kullanmıcakmış , e o da haklı yılların kokoreçci Metin abi bütün parti manyağı adamlara kokoreç verdi , birisine verse ötekine ayıp olcak.. Kokoreçini yemicekler .. Çok prof düşünüyor , Metin i kutluyorum..

İstanbuldan gelen Bilal arkadaşım ile gayet hoş bir geceye imza attık , kendisine teşekkür ederim , ne zaman isterse ben kızları bırakıp Bilal ile eğlenmeye hazırım..

Bu gecenin enteresan olayı ön masamdaki öküz insanın bana bakışlarıydı , kız arkadaşı ile önceden bir münasebetim olduğu için kızın bana bakması ile zannedersem , öküz ün de bana bakmasına sebep oldu , bende farkettiğim gibi , biraz kitlendim buna.. Neyse ki sonra vazgeçti .. Kokoreçci Metin abi bile prof düşünüyor böyle dallamalar düşünemiyor , burdan kendisini kınıyorum(Burası neresiyse , sanki Arena )..

Eve geldim göründüğü üzere netde dolaşmaya başladım , bir baktım Duman ın albümleri , hani 18 martda çıkıcaktı , neden 14 – 15 mart da netde dolanıyor.. Kim bunu nete veriyor .. Ne kadar ayıp .. Kafaları dumanlı herhalde , tarihi yanlış vermişler diyeyim fazla irdelemeyim..18 mart da D&R da görürsem alırım bu arada albümü , korsan korsan bir yere kadar..

Guitar Hero oyununa sardım son zaman , nasil bir oyundur o öyle .. Çal çal sıkılmıyorsun .. Birde müziğin sesini açıyorsun , hafiften bir moda giriyorsun , o sırada gecenin sabahı 3 ü olduğunu fark eden baban geliyor ve biraz fırçalıyor seni.. Ama Guitar Hero sağolsun çalmaya devam..Türkler için Flüt Hero , Bağlama Hero da olsa fena olmaz..

Neyse biraz daha içeyim sonra uyurum ..Yumurtaya banar gibi kop banağ banağ diyerek ben kaçar ..

Sağlıcakla..

2 adet insan laf söylemiş:

Hayalbemol dedi ki...

Hızlıyız gecelerde galiba :)

Darkstar dedi ki...

Ben bilmem , geceler bilir :)