Ne gerek var?

Olaysız Cumartesi , bir aydır tripli olduğum Neşeciğim ile eğlenmeye karar verdik , eski günlerdeki gibi saçma danslar edip eğlenirken , bir sağa bir sola gittik , her gidişimizde daha da kalabalıklaştık , güzel bir geceydi diyelim ayrıntılara girmeyelim..

Geceyi arkadaşımda geçirdiğim için , uykusuz bir halde eve gedim , anneme gecenin özetini geçerken, annem bir soru ile dağıttı beynimi , ‘’ Daha sevgili yapamadın mı kendine’’.. Daha dediği nedir ki , sadece 1 sene 9 aydır sevgilim yok.. Bu süreçte hayatıma sevgilim olabilecek bir çok kişi girdi , ama istemedim , kaçtım kovalandım , kovalandıkça kaçmaktan zevk aldım.. Ciddi ilişki istemiyorum artık , ciddiyetsiz bir ilişki olucaksa , neden bir ilişki olsun .. Zamanında çok çektiğim için , bir nevi götüm yemiyor aslında .. Belkide bu şekilde yaşamaktan mutluğum , şu an bir sevgilim olsa , bütün kız arkadaşlarımı kabullenecek mi , gece hayatıma izin verecek mi , beni mutlu edecek mi .. ‘’Aman anne sevgiliye ne gerek var’’ ..

Volkanın İzmirden gelmesi ile boku yediğimi düşünüyorum .. İşsiz olduğum için , devamlı şuraya gidelim kanka buraya gidelim aga diyecek , ayak uyduracak mıyım bilemiyorum..Neşe işsiz , Volkan işsiz , ben işsiz .. Hiç ayılmıcakmışık gibi geliyor .. Bu beni hüzünlendiriyor ..


Sağlıcakla..

0 adet insan laf söylemiş: