Uçan Adam!



Ağlanacak durumumuza gülmeli miyiz?
Türkiye de televizyon programı yapmak , o kadar basit ki ; Uçanı bul getir , kaçanı bul yine getir , imam ı getir , üfürükçüsünü bul yine getir , çıplak dolaşanı getir , tecavüz edeni bul yine getir , kocasını aldatanı getir , kocasının aldattığı adamı bul yine getir , hayalet göreni getir , hayaleti bul yine getir , katil i getir , katil in öldürdüğü insanı bul yine getir .. Reyting için ne bulsalar televizyon programlarına dahil ettikleri için ; Bir gün programa getirdikleri dengesiz insanların , program sunucusuna uçmasını o kadar çok istiyorum ki..

Sağlıcakla..

2 adet insan laf söylemiş:

Hayalbemol dedi ki...

Eskiden sık uçuyorlardı, şimdi biraz engelliyorlar ondandır.

Bodrum dedi ki...

ya bu ne ya..inanamadım 2 kezx izledim. yuh diyorum başkada birşey demiyorum. bu adamı incelemeye almak lazım acaba amca ne kullanıyo yaa??

o kadar saçma sapan şeyler seyrettimki TV de bu kadarı fazla geldi bana...pes diyorum