Ansızın Gelebilirim

Yok olduğum bu günlerde , iş bulduğumu sanmış olabilirsiniz , ama öyle bir şey olmadı , aylaklığımdan faydalanıp , kendimi İzmir de buldum.. Çok gaz bir adamım..

Ankaraya gitmek için bir sürü planlar yaptım , fakat yine İzmir e gittim , kime niyet kime kısmet boşuna dememişler , ama her zaman söylediğim gibi Ankaraya da geleceğim ..

İzmir tatilim fena geçmedi , İzmir e girer girmez , Bornova da bir polis arabasını önümüzü kesti , donumuza kadar aradı , çok dikkat çekici insanlarız galiba..Biraz sinirimiz bozuldu fakat , İzmir de eğlenmemize engel olamadı ..Türk Polisi cidden aşmış artık , amerikan filmlerinden öğrendikleri gibi , araba durdurmalar aramalar falan , çok hoşuma gitti .. Arabada silah bulunca sevinmeleri sonra faturasını görünce üzülmeleri , değişik insanlar .:)

İzmir tatili çok çabuk geçti , devamlı alkol almamızın bununla bir alakası olabilir , çok şey hatırlatmadan başlıklar halinde geçeyim ; Teyzeoğlu isimli Gerçek Kesit bölümü , ayı gibi bir insanın askerlik maceraları , Volkan ın kafayı bulması , Ümit in vadinin içinde düşüp birden gözden yok olması , Feyza’nın 20 den fazla ülke dolaşması , Ümit in uzay mekiklerin de uyuması , Gay sanılmam burada bırakayım.. Bu kadar hatırlamamız yeterli ..Dönerken , saklı vadiye uğrayarak bir kaç fotoğraf çekerek kültürel amaçlı bir tatil yaptığımı ispatladım..:)

Odamı o kadar özledim ki , geldiğim gibi odamdaki herşeye saldırdım.. Dergi okumayı , kendi müziklerimi dinlemeyi , bilgisayarımı , tv programlarını (izdivaç programları bile dahil) izlemeyi , abur cuburlarımı , filmlerimi.. Evden çıkmıcam , bir kaç gün , sadece tadını çıkaracağım , odam ile sevişeceğim..Telefon etmeyin , kapıma gelmeyin odam ile arama girmeyin..

Sağlıcakla..





0 adet insan laf söylemiş: