Charlie Az Değilsin!



İzleyeceğim filmlerin çoğalması ile birlikte , seçim yapmakta zorlanıyordum.. Karar veremedikçe , dizime(Weeds) devam ediyordum.. Baktım ki böyle olmucak..:)Gözlerimi kapadım ve elime gelen film i izleme kararı aldım.. Aaa , ‘’Charlie Bartlett ‘’ geldi haydi hayırlısı diyerek , izlemeye başladım..

Bütün seyircilerin ; Charlie ! Charlie ! Charlie ! diye bağırması ile başlayan film de , Charlie’ yi rock star yada gladiatör (Maximus) sanıyoruz.. Fakat sonra öğreniyoruz ki , Charlie nin hayaliymiş bu..

Charlie nin okulda popüler olmak için , arkadaşlarına sahte kimlik çıkartarak , özel okuldan atıldığını ve devlet okuluna gitmek zorunda olduğu haberini alıyoruz.. Canımız Charliemiz , devlet okulunda ne yapıcak diye çok endişeleniyoruz , bu arada ..(Devlet okulu gibisi var mı yahu, mis ! mis! ) :)

Charlie devlet okuluna gittiği ilk gün , dışlanır ve dayak yer..:) Annesinin panik olması ile birlikte , Charlie psikiyatrist yardımı alır .. Ve , kullandığı haplar sonucu biraz kafayı bulur ve enerji patlaması yaşar.. Bu hapları Charlie arkadaşlarına da vererek , birden okulda tanınan ve dert dinleyen , Dr. Charlie olur .. Okul müdürünün kızına da aşık olunca.. İşler iyice karışır..

Oyunculuk yönünden tatmin edici , eğlenceli ve eleştirel bir film olmuş.. Benim hoşuma gitti..

Sağlıcakla..

0 adet insan laf söylemiş: