M(K)art Ayı


Geçirdiğim yoğun günlerden sonra , evde olacağımı tahmin etmiştim fakat hiç öyle olmadı ; Özleyenim var sevenim var , benim de gaza gelen bir yapım var , bu yüzden dışarlardaydım..

Mart ayı acayip bir ay , kedilerin sabırsızlıkla beklediği mart ayını ben hiç beklemiyorum , mart ayını yok sayıp nisana atlasak keşke diye düşünürüm senelerce , bunun nedeni bütün sevdiğim insanların bu ayda doğmuş olması ile birlikte , en parasız olduğum dönemlere denk gelmesidir. . Ama mart ayları hep güzel geçer diyip gönülleri alayım..

Mart ayı yüzünden biricik arkadaşım Ece’nin doğum gününü kutlayıp , eğlendik .. Alkol tüketen insanlar olduğumuz için , rakı ile başladığımız geceye , bira ile devam ederken mekanı da değiştirmek zorunda kaldık..Kıvama gelen vücutlar dans etmek istiyordu tabiki , koyulduk oynamaya , bu sırada kulaklarımıza bir ses geldi , ‘’bira içme yarışması var’’ diye..Birden bütün yüzler bana bakarak , hadi! Hadi!Hadi! , ‘’ Yok yaaağ daha dünyayı mı içeyim’’ dememe rağmen birden kendimi sahnede buldum.. Eh tabiki alkolün ve arkadaşlarımın etkisi var , ama hangisinin etkisi fazladır bilemiyorum..50 cl lik birayı kim daha çabuk bitirirse Feridun Düzağaç konserine 2 kişilik davetiye kazanacakmış , bunu sahnedeyken öğrendim , ben koca bir fıçı bira verirler falan diye umut ediyordum..:) O da ne? Yanımda hamile bir adam ! Korktum tabiki , merhaba! Kaç aylık falan filan diye muhabbete girdim ..İkiz bebeğini sevdim , tekme atıyor mu dedim .. Adamın kazanacağı belli yani içinde bir insan daha yaşıyor mu diye şüphelenirken , geri sayım başladı !

5 ! 4 ! 3 ! 2 ! 1! ..

5 sn sonra biram bitti , bir baktım herkes içiyor .. Kendime bir baktım sonra , ne kadar öküz bir insanmışım dedim..Herkes tebrik etti ; Sarılanlar , göbeğimi okşayanlar , tanışanlar (genellikle kızlar) , öpenler (karışık) ilgiye şaşırdım bir anda .. Bir tek pelerinim yoktu , biraman olabilir miyim acaba ? Sonra ilgi ve alakayı bir kenara bırakıp , doğum günü eğlencesine katıldım .. Gayet hoş bir gece olmuştu .. Umarım canım arkadaşım mutlu olmuştur..

Sağlıcakla..

3 adet insan laf söylemiş:

Colorful dedi ki...

ha ha ha :):) biraman tabirine bayıldım :)

Adsız dedi ki...

ben de ordaydıımmm :))

Darkstar dedi ki...

Adsız bile ordaymış , aman tanrım meşhur oldum..:)