Seçwomen

Cumartesi günü eğlencesinden sonra , yavaş yavaş kendime geldim.. O da ne ? Seçmece partiler ve seçim heyacanı sarmış dört bir yanı .Oy kullanmaya gitmeye üşendim tabiki , bilinçli seçmen benim..

‘’Oy kullanmalısın , yoksa oy'un Akp e gidecek!’’ Söylentilerine kulak vermedim , oy bu istediğine gider ..Benim oyum özgür olsun istedim .. Zaten oy kullanmaya giden , ölen ve yaralanan insanları duyunca iyice tırstım.. Türkiye de , bizim oylarımız ile birilerinin başa geldiğine inanmıyorum.. Kim gelirse gelsin sonuç aynı ..Van minüt !

Laiklik karşıtı olduğunu düşündüğüm , iktidarda olan parti sürekliliğini bu şekilde sürdürürse , seçmen ve seçwomen olarak ayrılacağız .. Seçmenlerin oyu 4 oy olarak sayılcak , seçwomenlerin oyu 1 oy olarak sayılcak..

Biz toplumumuzda seçmek ile ilgili ilginç diyaloglar var ;

-Seç beni göreyim seni !
-Amcaoğlu beni seç , ihale senin olsun !
-Seç beni seni müdür yapcam !
-Seçmece bunlar !
-Beni seç beni seç !
-Seni seçtim pikachu!
-Seçmece değil kesmece bunlar!
-Tutun çekin beni !
-Seçkin Piriler de çok güzel ya! :)
..

Abartmayım daha fazla Sağlıcakla ..

2 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

ben oyumu kullandım ve bak ç.kale yine akp yüzü göremedi =) bak boşuna gitmiyormuş demekki..kullanmak gerek oyları =)

Darkstar dedi ki...

Üzerime gelmeyin lütfen :) , yaşadığım şehirde AKP geleceğinden adım gibi emindim .. O yüzden amuda kalkıp oy kullanmaya gitsem sonuç değişmicekti..Ben de oy kullandım , ama şehirimizi AKP aldı demek beni hüzünlendirirdi.. Sen göğüsünü gere gere ne güzel konuşuyorsun , ya ben oy kullansaydım halim ne olucaktı ..:)