Kym Evlensin


Volkanın gelmesi ile olacaklar konusunda yanılmamışım , gün aşırı alkol almayı sevmesemde , Volkanı pek kırasım gelmedi ve alkol almayalım desemde , alkollü buldum kendimi.. Konum bu değil , her zaman ki olaylar zaten bunlar..

Rachel Getting Married filmiyle ile ilgili azıcık yazayım dedim.. İsminden de anlaşılacağı üzere ,Rachel evleniyor , gayet güzel bir haber gibi geliyor bu ..Biz evlenemiyoruz Rachel evlensinde bir düğün izleyelim iki göbek atalım diye filmi izlemeye koyuldum , ama film beklediğimin tersine çıktı Rachel in kardeşi Kym karekterini çözmek üzerine yoğunlaştım , evet bir düğün olacaktı ama , düğünden daha önemli Rachel in kardeşi vardı .. Filmi izlerken Kym i düşündüm hep , Kym rolünü Anne Hathaway oynaması ile alakalı değil Kym i düşünmem ..

Rachel evleniyordu , gayet hoş bir düğün oluyordu , herkes eğleniyordu , ama nedense film i izlerken Rachel in evlenmesine sevinemiyordum , beklentilerimin tersine bir film çıkmıştı ..Yine de hoşuma gitti , Kym karekterini sevdim belkide .. Rachel hep evleniyormuş gibi yapsaydı , Kym hep yanımızda olsaydı ..

Evliliği düşünmeye çalıştım , beceremedim , o hayallerimi yıkmışım sanırsam.. Rachel evlenir , Kym bile evlenir , ben hala evde film izlerim gibime geliyor..

Sağlıcakla..


2 adet insan laf söylemiş:

Sera dedi ki...

hiç o açıdan düşünmemiştim rachel'ın evlenmesini. ben evlilik yeminleri, evlilik öncesi tanıdıkların mikrofonu alıp uzun uzun konuşmalarını vs. sevmedim, daha doğrusu sıkıldım o kısımlarda. anne hathaway in o karakteri olmasa filmi izleyen kaç kişi olurdu acaba onu merak ettim bir de. neyse kendi bloguma yazmadan hazır burada görmüşken yorum yazayım dedim :)

Darkstar dedi ki...

Film de Rachel'ın evlenmesi umurumda değildi , her sahnede gözlerim Anne Hathaway i aradı zaten , yönetmende sağolsun , gözlerim aradığı an gösterdi .. Anne Hathaway in mükemmel oyunculuğu olmasaydı , umurumda olmazdı tabiki film.. Teşekkür ederim yorumun için..:)