Ekranımdan Geçenler


Bu Lost git gide daha bir değişik oluyor , 3 yıl önce 3 yıl sonraları anlıyordum , 20 yıl sonra 20 yıl önce zamanda gidip gelmeler beni huysuzlaştırdı ardından hangi zaman olursa olsun , Richard Alpert denen adamı görmek beni sinir etti Benjamini bile daha çok seviyordum.. Sawyer ‘ ın aradan 3 yıl geçmesine karşın Kate’ i unutamamış sanırsam , görünce dibi düştü , ilerki bölümlerde Juliet kesin bir arıza çıkaracaktır ..

Dün gece biraz korkutayım istedim kendimi , Babysitter Wanted ı izlemeye koyuldum , eğlencelik bir korku oldu bu , 80 ler 90 lar daki korku filmleri izlercesine bir tat aldım , müzikler olsun , bıçaklanıp bıçaklanıp ölmemeler , hatta kafaya balta girmelere rağmen ölmemeler .. Tekrar canlanacak ! Arkanda ! Ah salak Angie sen ölmeyi hakettin! Bağrışmalarına yol açacak bir film olmuş..Arkadaşlarla toplanıp eğlenilerek izlenecek bir film olmuş ..

Elinize Bottle Shock diye bir film geçerse , sağda solda görürseniz , gidin markete bir şarap alın için .. Filmi izlemeye kalkmayın.. Ben öyle bir hata yaptım , filmi yarıda bırakıp kendimi şarap içerken buldum .. Alkolü özendiren bir film olmuş başka diyecek bir şey yok..

Bu aralar düzgün bir film izlemek istiyorsanız , Passchendaele izleyin derim .. Savaş filmleri hep dikkat çekmiştir zaten , birde işin içine aşk ve aile olayları karışınca , filmin içinden çıkmayalım istiyoruz .. Her ne kadar film in kahramanı Michael abimiz romantik olucam diye , hep aynı mağazaradan bahsetmiş olsada yine de bize aşkını en içten şekilde göstermiştir ..

Sağlıcakla..

2 adet insan laf söylemiş:

Colorful dedi ki...

bütün sarpasarmalarına, konunun suyunu çıkarmalarına rağmen niye hala vazgeçemiyoruz şu LOST'dan :):)

Darkstar dedi ki...

Vazgeçemiyoruz çünkü alkollüyüz.:)