Yaz Kokuları

Yazın gelmesi ile birlikte açıldık saçıldık sokaklara döküldük..Kısacık giysiler ile dolaşır olduk ..Her sabah güneşin beni uyandırmasını özlemişim , havada ki o aşk kokusu da beni benden alıyor , başka birisi yapıyor .. Başka birisi olunca evden çıkıyorum .. Evden çıkınca anlıyorum ki , o burnuma az az gelen koku ; Aşk kokusu değil , bildiğimiz ter kokusu , hepimizin bildiği ter kokusu aynı mıdır bilemem ama bence bildiğimiz ter kokusu ..

Birde bizim toplumuzda , ter kokuyorsun diye söylediğimiz kişi ,koltuk altını koklar ve cevap verir ..Ter kokan tek yerimiz orası mıdır? Hayır zaten orası sırılsıklam olmuş , t shirt unun koltuk altı kısımlarında renk değişmiş..Hala kokluyorsun..Ne meraklıyız koklama işlerine..

Ter kokusunu seven insanlar da var.. Bir parfüm üretici çıkıp , ter kokulu bir parfüm üretecek diye korkuyorum .. Kışı hiç çekilmez hale getirir herhalde..


Arkadaşlar duş alalım , ter önleyici stikler kullanalım , daha ince şeyler giyelim , gerekirse çıplak çıkalım..Ama benim aşk kokumun içine etmeyin lütfen.. Ben de aşk kokusu salgılıyormuşum gibi oldu ama neyse.. Sağlıcakla..

1 adet insan laf söylemiş:

zoOT dedi ki...

o sizin kokuşkanlığınız efendim...