Vay Be!


“Aga ne dicem bak” diye bir cümle duyarsanız birinden, kaçın.Ben tırsıyorum bu insandan.Her an bir şerefsizlik yapıp beni ketenpereye getirecekmiş gibi geliyor.Belki de benim öküzlüğümdür o ama olsun ben yine de tırsıyorum.Çünkü öyle bir cümleyi kuran adam zaten aga diyordur.Aga nedir ki,ne ola ki aga?Hadi agayı dedin o na eyvallah ta, ne dicem bak gelince arkasından bende şüphe uyandıran bir durum ortaya çıkıyor.Kaçarım affetmem.


Ayrıca sinemada tek başına film izleyen insandan da korkarım ben.Sanki birini zikmeye gelmiş gibi duruyor.Her an yanınızdan kız arkadaşınızı kapacak gibi geliyor bana.O an terkedebilirim ben sinemayı.Tereddüt etmeden kaçarım kaçabileceğim kadar uzak yerlere.O insan çok şerefsiz bir insan gibi geliyor gözüme.Kurnazdır o insan.

Annenin buharlı ütüden buhar çıkartıpta kıyafeti düz yapması var ya, aslında en büyük bilimdir bu.Geriye kalan bilimsel gerçeklerde bir boka yaramaz.Bütün işimize yarayacak bilimsel gerçek budur.Zaten anneler için daha bir gerçektir bu.Yoksa evrim teorisi,yerçekimi kuvveti ömrü hayatımızda işimize yaramaz.Annelerinde yaramaz.Gerçek bilim, buharlı ütünün suyu buharlaştırıp üzerine uygulanan basınçla kıyafet üzerinde oturma yüzeyi oluşturduktan sonra ütünün deliklerden buharı dışarı vermesi ile kıyafetleri jilet gibi yapmasıdır.Burada marifette annededir.Zikimi yesin diğer bilim adamları.

Kamer Genç’i döven Akp’lileri kınıyorum.Bence çok renkli bir adam.En az başbakanımız kadar ilgi çekici.Acayip enerjik.Çiçek falan suluyor adam ya olaya bakarmısın.Ben o yaşta zikimi bile doğrultamam.

Latif Doğan bir programında garip bir grubu misafir etmişti.Sonra garip grup gitar çalıp şarkı söylemeye başlamıştı.Sonra Latif Doğan gitaristin elinden gitarı aldı ve kendi çalmaya başladı.Nasıl bir işkencedir bu ya.

Geçen bir programda (evlendirme programı imiş) yaşlı bir amca sunucuyu kucağına oturtup sunucunun memelere vatoz balığı gibi yapıştı,ne yapışmak hemde!7 kere youtubeden izledim.Mükemmel bir elleyişti.Sonra hiç bozuntuya vermedi.Yanağı okşamaya başladı.Bildiğin yiğiştiler.Yiğişmek çok komik bir laftır.Ama dede yiğişince komik gelmedi.Lan ne dedeydi be.Ben o yaşta asla yiğişemem.

Evlendirme programı da nasıl abzürt bir şeydir.Hani yapçak hiçbirşeyin kalmadı da şu güzelim hayatta milleti mi evlendircen a kadın?Sen önce kendin evlensene!Kız kurusu!Pis insan!Bence bu kadın çok ifrit, illet ,şirret, aşağılık bir kadın,o yüzden bunla kimse evlenmiyor.Bu kadında böyle tatmin oluyor.Onu bunu evlendiriyor mutlu oluyor.Kendi hep kız kurusu kalacak.Uyuz bir kadın bence.Anne babası tarafından bile hor görülmüş bir kadın.Lisede arkadaşları bunla .aşşak geçmiş kesin.Kendin evlen pis kadın!

0 adet insan laf söylemiş: