Kedi Recep

Image Hosted by ImageShack.us


Dayım İbrahim sondan bir önceki hac vazifesinde Arapistandan bir kedi aldı.Maşallah tosun birşey.Dişi olmasına rağmen adını "Recep" koyduk.Çünkü bu isim ona çok yakışıyor diye düşündük.Arap kökenli olmasından dolayı çok dini bütün bir kedi.Çok hemde.

Dayım geçen yine hacca gitti.Her sene gider embesil midir nedir anlamadım.Hep gider.Hep hemde.Kedi Recep’i bana bıraktı.Burdan aylar sonra kendisine sesleniorum:

“Hay dayı sülaleni zikiim ben senin, aklını da ayrı zikiim.En son da kendimi zikiim,kedi Recep’i zikmicem ama”

Evet geçen yine hacca gitti dayım, kedi Recep’te benle geçirdi bu zaman sürecini.Benim bildiğim kediler fareyi yakalamaya çalışır yakalarsa yer yakalayamazsa da zikimi yesinler kediliğinden utansınlar.Çizgi filmi bile var bunun.Ama kedi arap olduğu için olayı pek idrak edememiş olacak ki fare yerine kedi yiyor.Bildiğimiz kediyi hemde.Önceleri yadırgadım ama sonra alışmaya başladım.Mahallede kedi kalmadı.Ben kedileri hiç sevmem satanis olduğum için, o yüzden hoşuma gitti birazda.Burdan diğer bir satanis arkadaşımız Medefe'ye de selam olsun.”Kedi yiyen kedi” çok ilgimi çekti benim.Sonunda benimde zikindirik bir konum var dedim kendi kendime.

Recep’in bir diğer güzel huyu da sıçması.Normal fiziksel hatlara sahip orta yaştaki bir insan kadar bok yaratabiliyor kedi Recep.Benim bildiğim kediler kuma sıçar,minik bir boku olur,sora kumla boku kamufle eder,kum bulmazsa ne yaparlar bilmiyorum ama sıçıyorlardır bir yerlere illaki.Sıçmayıp o boku bünyede barındırıyorlarsa da zikimi yesinler benim kediliğinden utansınlar.
Kedi Recep ufak sıçmıyor,büyük sıçıyor.Bu heybetli cüsseden de o kadar bokun çıkması çok doğal.Ben sıçıklı sidikli konuları severim satanis olduğum için.Burdan diğer bir satanis arkadaşımız Medefe'ye de selam olsun.”İnsan gibi büyük bok sıçan kedi” çok ilgimi çektibenim.Malmıyım neyim.

Dayım İbrahim hacdan geldi,ben kedi Recep’i verdim geri.Ama bir boşluk fark ettim bünyemde.Evde hissetti.Ev sahibimde hissetmiş olacak ki kirama zap yaptı nankör.Karşıda Feraye Hanım Teyze var,bu aralar menapozda kendisi,O’da hissetmiş.Menapoz da az tırt bir kelime değildir.Kedi Recep’i gezdirmek maksatlı çıktığım gezilerde az hatun kaldırmamıştım Recep sayesinde.Nimetleniyordum dini bütün bir kediden.Ama bu durum umrumda değil.Ben hatun kaldırırım satanis olduğum için.Burdan diğer bir satanis arkadaşımız Medefe ye de selam olsun.”Arap kökenli kedi sayesinde hatun kaldıran adam” çok ilgimi çekti.Düşündüren ve baharda uygulamaya konulduğunda yazın rahatlatıcı bir eylem.

Dayım ciddi tırt bir adam.Dayı neden kedi alır anlam vermiş değilim.Dayı dediğin kedi almazki yeğenlerine gofret alır.Ne sikilaçi ifritlik bir dayıymış bahtıma sıçiim ben.
Son olarak buradan dayım ve Medefe ye sesleniyorum:

“İkinizde tırstınız ikinizi de sevmiyorum.Ayrıca satanis arkadaşım Medefe seni dayımdan daha fazla sevmiyorum.Haz duymuyorum sana, ne tırt adamsın sen ya.Dayımda tırt ama sen daha tırstın.Ama kedi Recep tırt değil”

Kedi de ne kordonbulu bir laftır ya.Kordonbulu da az kedi bir laf değildir.İkiside saçma.

Öpücük…

Image Hosted by ImageShack.us

Dipnotu: Medefe (MDF) birleşmiş ahşap tarzıdır, yani yapay ahşap (ingilizcesi Engineered Wood) bir tarzıdır. Sunta daha düşük kaliteli farklı bir tarzı yapay ahşap.

Medefe'ismi MDF - Medium Density Fiberboard'dan geliyor.

(Kaynak:Marangoz Bahattin Abi)Image Hosted by ImageShack.us

0 adet insan laf söylemiş: