Askerlik...

İlerde ben askere gidicem ya,acayip büzüklüyorum.Dübürümden türlü sesler geliyor.İnsanlar askerlikle ilgili saçma sapan hikayeler anlatınca bana daha bir soğuyorum askerlikten.Tamam ülkemi çok seviyorum her Türk evladı gibi,ama pisuvara sıçan adamla benim ne işim var ya?Pisuvara niye sıçılır zaten o işenmek için üretilmiş bir icat değimli?O bizim çiş olayımızı rahatlatsın,pantalonu indirmeden sadece fermuarı açarak sidik olayını tamamlayalım diye düşünülmedi mi?İlle de sıçmak niçin ki peki?
Tek sorun bu da değil.Ben kalabalık ortamı sevmem.Bir ortam çok kozmopolitikse ben çekinirim o ortamdan.Bir tane piç mutlaka vardır o ortamda ve kimi nasıl .aşşaağaa alsam die düşünür.Ben askerde .aşşağaa alınırsam teskeremi uzatırım.Kaçarım başka askerliklere giderim.
Bir de disko disko diyorlardı.Ben bildiğin disko sanıyordum.Gidicez eğlenicez hoplıcaz zıplıcaz Patara kötere birbirimize dalıcaz.İçip içip dağıtıp sokaklarda karı kıza asılacaz.Meğer o cezaevi imiş.Lan ben neyleyim şimdi?Ben neyleyim?Ben nasıl askere gideyim de neyleyim?Ben diskodan çıkmam ki?Ben boku yemişim haberim yok.Neyleyim ben?
Ağaca ceza verildiğini duydum askerlikte.Arabaya ve başka bir materyale.İşte bu beni şaşkınlaştırmıyor.Kendimde kafadan kontak bir adam olduğum için cezalı bir ağaç görsem suratına tükürürüm ben.Allah o ağacın bin türlü belasını versin derim.Tekme atarım.Bilirim ki şerefsiz ağaç kimbilir neler yapmıştır,hangi mazlumun canını yakmıştır.Bence o ağaç şerefsizin dik aalasıı.O ağaç işallah kurur.Kafadan kontak olduğumdan kaynaklanan sorundan dolayı cezalı arabaya da tekme atarım,tekerleklerini indiririm,buji kablolarını koparırım.O da şerefsizdir zaten,kimbilir hangi mazlumun canını yaktı da ceza aldı şerefsiz araba.amuğa kodum arabası hatta.
Komutanlar dövüyor diye söylem var.Döver tabi.Azına bile sıçar adamın.Mesela beni bir komutan dövse teşekkür ederim ben ona.Demek ki nasıl adi bir adamsam, nasıl yüzümde meymelet yoksa adam beni dövüyor.İki tokatta kendime ben atarım.Yetmez tertibimi çağırır ona da bir tokat atarım.Kesmedimi, gider bölük subayını döverim.Sonra gelir yine komutandan dayak yerim.Bakın nasıl haklı çıktım.
Bunların dışında askerlikten korkum yok.Yani kalabalık olmasın,disko bildiğimiz disko olsun,pisuvarlara sıçanlar tespit edilip deşifre edilsin,ipod serbest olsun yeter.Bence çok bir şey istemiyorum.Bence fazla bir şey istememekteyim.Kısa dönemde çıkarsa çok daha eğlenceli olur diye düşünmekteyim.Tertip olayı çok kazma bir olay ayrıca.Komik yani ne bileyim.Tertip ne ya…

1 adet insan laf söylemiş:

Abdullah TARIK ÇAKIR (thelepermessiah) dedi ki...

kaç abi gitme
ehehh