Aranıyor !


16 Nisan akşam üstü , lunaparkta ailesi ile önce kaydıraktan kaymaya , sonrasında balerin e binmeye giden , Nihat isimli arkadaşımız kaçmıştır..Evde bulunan ayrılık mektubu aynen aşağıdaki gibidir ;

'' Sevgili Anne ve Baba ;

Siz nasıl ana babasınız , ben anlamış değillim ? 5 yaşından beri attığınız tokatlar sonucu , yüz hatlarımda oluşan götepollis miyatovic hastalığı elimde patladı .. Siz nasıl ana babasınız ben anlamış değillim . Siz bu satırları okurken ben ya amcaoğlu Muhittin de ya da Burkine Faso da olurum .. Nah size bir daha Nihat ! Nah ! Nah !

Birde sevgilim Aysel e ileteceklerim var ;

Bu aşk beni derinden yaralamak ile kalmayarak , inceden de zayıflatmıştır , senin o babanın Allah belasını versin .. Senin de ayrı Allah belanı versin .. Sen nasıl kardeşim dediğim orosbu çocuu Veysel ile kaçarsın , siktir git !

Son olarak Veysel e de içimde kalan şeyler var ;

Orosbu çocuu Veysel , az zikmedim seni param yok sen öde diye .. Orosbu çocuu Veysel ! Param vardı benim , nasıl zikmişim ama .. ''

Akıl sağlığı pek yerinde olmayan arkadaşımız Nihat için korkmaktayız .. Görenlerin bize bir şekilde ulaşmasını rica ediyoruz .. Şimdiden teşekkürler..

0 adet insan laf söylemiş: