Feysbuk

Bu facebook iyi birşey aslında.Benim kankam var Yasin.Onun facebook ekauntundan girdik bir baktım ki lezbiyen biri.Bursalı lezbiyenler bana ulaşsın demiş.Amacı çözmeye çalıştım yalnız olabilir diye düşündüm ama azmışta olabilirdi.Neticede o an lezbiyen oldum ve hemen bir yazı yazdım ona.Bursalıyım ve lezbiyenim dedim.
Eskiden de böyle dürzülüklerim vardı.Lezbiyeni görünce çok acayip seviniyorum.Hani canlı lezbiyen görmedim ama amacım o,illa ki görcem.Canlı canlı görcem onu.Alcam sevcem sorular sorcam.Dürzülükte tavanı görcem. Ben aklımı zikiiim de kurtulayım ama...
Lezbiyen dostumuza yazdık yazımızı biz Yasin’in ekaunttan gönderdik.Bildiğin saçmalıyorum kıza ama öyle böyle de değil, iğrençleşmişim hatta mücadelemde de ısrarcıyım.Yasin silkeledi kendime getirmeye çalıştı.”Heyecanlandım lezbiyeni görünce,bende lezbiyenim sana ne lan.” dedim, Yasin'de salaklaştı.Lezbiyen en çok salaklaşmıştır herhalde.Kendime gelmeye hiç niyetim yoktu.Aradan günler geçiyor ve hala cevap gelmemiş.Üzülüyorum.Çok yakınlaşmıştım.Yazık etti lezbiyen.Ama güzel kızdı.Yine pokelicem.

7 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

Benim Facebook u kötü amaçlarda kullandığın için önce kızmıştım sana , sonra farkına vardım ki ;
Sen erkek bir lezbiyensin..
Bunu düşünürken kendime ve sana acıdım . :) Hüzünlendim ve duygusallık bastı..

Adsız dedi ki...

çok yakışklı bir adamsın varya...acayip derecede

Adsız dedi ki...

heey ben o lezbiyenim :P:p

Adsız dedi ki...

''Bunu düşünürken kendime ve sana acıdım . :) Hüzünlendim ve duygusallık bastı..''
sanırım bu darkstarın imzası olmus ....

Adsız dedi ki...

senin yakışıklılığını fark etmiştir heralde ondan cevap vermemiştir. fazla gelmiştir ona bence :D

Adsız dedi ki...

olum lezbiyen dedin de, dün resimlinin tuvaletinde uzun boylu iri, kırmızı penyeli bi abla sapık gibi baktı bana ve çok güzel görünüyosun dedi! ama böyle sapık gibi bi tavırla :) ben de sağol dedim sessizce ve kaçtım. korktum lan, wcde saldırcak etçek ahaha
(vejetaryen suna)

Adsız dedi ki...

şu co kim acaba ?