Fılaş Haber

Image Hosted by ImageShack.us

Acayip enteresan bir site buldum ben cemaat.İlgi çekici salak saçma haberler veriyor.Nerde uyduruk zikindirik bir haber bunlarda.Dedim tam benlik.Denyo olduğum için hiçbir haberi yadırgamadım.Benimsedim bile.Ama bir tanesi beni içten içe etkiledi,acıttı,koltuk altına ağda yapmış acıdan kıvranan erkek kıvamına getirdi diyebilirim.”Asker Sıkıntıdan Kadın Oldu”...

Haberin devamını okudum ben üşenmedim."Asker sıkılınca kadın mı olurmuş" dedim."Mına koyiim öle işin ben" bile dedim.Askerlikten soğudum direk.İngiliz Kraliyet Paraşüt Birliği’nde görev yapıyormuş ablamız.Benim ağabeylik dönemine nazaran pek yazacak söyleyecek bir şeyim yok.Gören göz kılavuz istemiyor.İri yarı,yarma gibi tuttuğunu koparan cinsten biri,ama kadın olduktan sonraki haline baktım.Baya sıkılmış gözüküyor ağabeyimiz askerlik olayından sevgili cemaatçiğim.Öyle böyle değil hem de acayip sıkılmış bu.Sıkılmışta çöpe atılmış portakal kabuğu endamı var sanki,ya da baba maymunun sıkılınca yavrusuna yaptığı deneysel çalışma da diyebiliriz.

Sen mükemmel bir kariyere sahip ol, dalyan gibim daş gibim ol,en net manitayı kaldırabilitesi yüksek bir ağabeyimiz ol,kraliyetin havada uçanı karada kaçanı düdükleyen faaliyetlerinde yer al ,sonra düdüklen.Ne diyeceğimi şaşırdım ben açıkçası.Belki yolu bizim buralara düşer bir adet kamyoncu ağabeyimiz bunun can sıkıntısını giderir diye düşünüyorum.Bir daha da hayatta sıkılmaz.Sıkılır ama belli etmez.Kamyoncu ise hiç sıkılmaz.Acayip düdükler.

Image Hosted by ImageShack.us

Birde diğer canı sıkkın oktavı bol, Divân-ı Lügati't-Türk’ün ta kendisi ve zamanında ameliyat masasından kalktığında “Dönülmez Akşamın Ufkunu” yaşayan Milli Ablamız Bülent Ersoy. O da daş gibim bir adammış amma velakin o da sıkılmış gördüğüm kadarıyla.O da askerde gemiciydi yanlış hatırlamıyorsam.Araştırmaya da üşendim, neyse neciymiş bana ne zaten.Bülent Ablamız da erkekken çok hatun götürdü filmlerde.Gülşen Bubikoğlu ile az bubikleşmediler diye hatırlamaktayım.Karizmatik bir tipi vardı.

İnsanoğlu sıkılabiliyor.Sıkılınca da garip şeyler yapabiliyor.Cinsiyet değiştirmek hiç aklıma gelmemişti bugüne kadar ama deneme-yanılma konumuz için göt isteyen bir durum olduğundan dolayı ne kendime ne de size önermiyorum cemaat.

Ama labunya çok daş olmuş kadın olunca.Channel 4’ te mayıs ayında izleyicileriyle buluşturacakmış ameliyatı,canı çok sıkılanlar için yararlı bir belgesel.İzlemekte fayda var.

1 adet insan laf söylemiş:

Darkstar dedi ki...

Askere gitmeye daha çok korktum sanırsam .. Hayır böyle ''kırmanço'' bir tip nasıl hatun olmaya kalkışır ki..İki resim arasında 900 fark var , nasıl bir estetik operasyonudur bu..Yüzüne sıçılmaz arkadaşı , yüzüne bakılır duruma getirdikleri için , tebrik ediyorum ..Ama bunu düşünürken kendime ve sana acıdım .. Hüzünlendim ve duygusallık bastı..