Tuvalet Analiz Çalışmalarım


Sıçmak çok zevkli olduğu kadar teferruatlı bir işte ama gerçekten farklı bir kültür.Ben seviyorum tuvalette zaman geçirmeyi çok hoş.Penguenimi alıp tuvalete geçersem feriştahı gelse çıkmam.Birde aklıma türlü türlü piçlikler geliyor ama uygulamıyorum.Hemen birini arayıp anlatıyorum. O kişi uyguluyor.Ne salak adamlar var ya...
Tuvalette harcanan zamanın boş bir zaman olduğuna inanan zihniyetten de nefret ediyorum.Benim birçok arkadaşım da sıçmaktan büyük keyif alır.Pankçısı metalcisi arabeskçisi enteli...40 yaşında amca var sıçmayı seven aramız çok iyi.Acayip hoşlarına gider sıçmak hepsinin.İçelim mi sıçalım mı diye sorsam kararsız kalırlar şuursuz gibi düşünürler.Onlarda ayrı dangalaklar ama olsun.Bende az dangalak değilim çünkü.
Neticede sıçan insan varya ben bu olayı yaşayan ve bunu gizlemeyen insanı çok seviyorum.Bugün kıçını bize her fırsatta gösteren,ergen cenersyonun ve tavuğa keçiye köpeğe ve hatta kapı deliğine tecavüz eden zihniyetin kraliçesi Bıritni Sıpiyırs ta sıçıyor(kerhaneler kapatılmamalıydı).Bundan utanmayan göğsünü kabarta kabarta “Ben sıçarım!” diyen Başbakan bile olabilir.Ama fabrikada işçi de olabilir.Aklına sıçayım ben onun eğer öyle bir şey yaparsa.
Fotoğraftaki arkadaşımız da en az benim kadar tuvalet kültürüne inanan biri.Onun ben .mına koyiim.Hemde bir kere de değil 5 10 kere.

4 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

arkadasinin suratina nasil bakcksin o garibim burda bu fotoyu gorunce... kiniyorum seni ersaaaannn :P:p

Adsız dedi ki...

eleman iyi sıçmış

Adsız dedi ki...

süper fotoğraf olmuş:) diğer analiz çalışmalarını da bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

şerefsiz adam yaa koyduğu fotoya bak