Perhidrol Sağlam Kafa Yapar mı Gülüm?


Seni sevdim sensin diye
Pamuğun içinde fasülyeyi büyütüp
Bunu bana bilim diye sunman güzel
Akıllı adam işi değil çünkü bunlar
Yoksa ben oturup maç içer bira izlerdim
Hiç birşey yapamazsam mahallenin piçlerini döverdim
Sensizliğin acısı sonradan çıktı
Sivri ve turşu olan o hayin biber varya
Onun gibi ,
Basur edercesine hemde,yardıraraktan
Pırasadan afilli yemekler yapmanı sevdim
Bolulu Hasan Usta virtüözlüğünde
Yoksa ben erotik film izlerdim senden gizli
O da mı olmadı youtube de kasardım
Sevda Demirel'in banyodaki videosunu
Seni sevdim sensin diye
Ne sikimanço insanmışsın
Görüşelim

2 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

sunlari ekine yazsan inan doner sana (:

Adsız dedi ki...

busraya da yaz bunlardan:D zigottan esinlemeler olmus.melodiler benden :)