Dumur

Acayip göt oldum.Öyle böyle değil hemde.Ben bu yazıları yazarken “Amma da güzel yazıyorum süperim çok pis kız tavlıcam herkes bana gülüyor” diye düşünmüştüm.Halbuki gitar çalarakta tavlayabilirdim ama cins biri olduğum için daha farklı tarzlara gereksinim duyuyorum.Karım hamile kalsın ama doğum kulağından gerçekleşsin buyur,öyle birşey.Kız tavlama sanatları konusunda bizim davulcu Volkan çok başarılı.Geçen arkadaşların bara gittik iki bira içektik.Ben 6 bira içip hem hesabı ödemedim üstüne birde 15 lira aldım.Bende bu konuda iyiyim.Ha evet,Volkan lisedeki ingilizce hocasıyla takılıyordu.Karşılarında da felsefe hocaları vardı.Ben tırt adamımdır hemen yanına gittim “Yunan düşünürler toptur benim için” dedim.Ama Volkan demedi.Aralarına giremedim sen niye düşünüre top diyorsun diye sorarlar tabi adama.Bence toplar,beni zikseler ben o düşünceden vazgeçmem ki.Velhasıl baya eğlendiler.Beni dışladılar gibi oldu.Zaten zikiim öle hocayı ben.Ama Volkan bunu nasıl yapıyor anlamadım.Aslında davulcu diye olabiliyor.Ebru Gündeş’le çaldım diyor adam olayı bitiriyor.Ben “Ben de Volkanla çaldım Ebru Gündeş’le çalmış kadar sayılır” diyorum ama iplenmiyorum.Ebru Gündeş’i de hiç sevmiyorum.Volkanı seviyorum ama.Ben başka bir şey anlatıyordum aslında.Heh ben bir blog gördüm onlarda yazıyorlar.3 yıla yakın bir süredir yazmışlar.Çok güzel yazılar vardı çok eğlendim okurken.Beni zikip zikip çoğaltırlar elime verirler kaba bir tabirle.Kaba tabir olunca daha anlaşılır oluyor kelime sanki ya da ben öle düşünüyorum.Ne kadar mal bir insanım ya.Kız da tavlamamışlar anladığım kadarıyla.Kız tavlamakta çok ampirikuku iş.

1 adet insan laf söylemiş:

Darkstar dedi ki...

Kız tavlamak bize göre değil sanırsam ..Volkan a göre ama.. O daha bir erkeksi herhalde.. :) Öyle bir hal aldık ki zaten , kızlar bizi tavlamaya çalışıyor , nedense o kızları da başımızdan atıyoruz .. Başımızdan ata ata kızları , tecavüz eden kızlar çıktı , artık tavlama durumunuda ortadan kaldırmışlar , direk elde etme çabaları köşede yakalama , elleme falan .. Ama yine biz kendimizi korumayı bildik .. Bizim bu durumumuz artık kötüye doğru gidiyor .. Bunları düşünürken kendime ve sana acıdım .. Hüzünlendim ve duygusallık bastı..