Yaz Albümleri


Dergi almak için gittiğim D&R da dolaşırken , yeni çıkan albümlere de şöyle bir göz gezdireyim dediğim anda , evde kendimi ; Teoman , Redd ve Hande Yener in albümlerini dinlerken buldum..Yeni çıkan albümlere kolay kolay alışamam .. Ama zorla dinlerim alıştırırım kendimi..
Aralarında en sevdiğim Teoman ın albümünü dinlemeye başladım , Renkli Rüyalar Oteli albümünden sonra , bu albüm daha iyi geldi bana.. En güzel hikayem albümü tadında bir albüm olmuş..Dinledikçe seviyorum albümü.. Ama nerede o eski Teoman albümleri .. Yine de yazdığı şarkı sözleri ile beni mest etmesini bildi..Sadece söz yazsa bile kabul ederim ..) Albüm de ilk önce kulağıma çarpan şarkılar ; Ruhun Şarışın (Çok anlamlı olmuş:) ) , Çoban Yıldızı ( Duygu yoğunluğu yaşatıyor insana) , Yalnız Kalpler Sütunu ( Sözleri ile dikkatimi çekti..)..
Redd in bütün albümlerini severim , çok samimi gelirler bana.. Bu albüme pek ısınamadım fakat..Hala Aşk var mı ? Öperler , Falan Filan ,Sen Kendinde Ol Yeter , tadında bir parçaya rastlamadım henüz..Fakat umudumu yitirmedim .. Redd in kötü albüm yapacağına inanmıyorum.. Biliyorum biliyorum dinledikçe güzel parçalar keşfedebileceğim..
Hande Yener , Nasıl Delirdim ve Hipnoz albümleri ile Türkiyeye yeni bir tarz getirdi .. Beni de çok mutlu etti , kim ne derse desin , bu işte cidden başarılı Hande Yener .. Türkiye standartlarında en sevdiğim Popçu , Funkçı .. Ev partilerin de playlistlerin olmazsa olmazı..Hayrola albümünden de umutluyum ben..:)

Sağlıcakla..

6 adet insan laf söylemiş:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

teoman'nın albümünü bende beğendim ama hakkaten dediğin gibi nerde o eski çılgın teoman albümleri.. bu albüm daha çok hafif teoman ve bülent ortaçgil tarzı karışımı bişey olmuş.ama sözler her zamanki gibi farklı ve kimi zaman çarpıcı..

Redd 'i hep sevdim sevicem,çok kaliteliler.. bu albümden bi iki şarkı dileyebildim gerisi gelicektir :D

Handa yener için bi yorumum yok pek sevmem o kadını :D

Darkstar dedi ki...

Teoman ın eski albümlerindeki tadı alamıyoruz fakat bu albüm , bir öncekinden iyi olduğu için sevelim , dinleyelim.:)

Redd i sevmemek ayıp olur , çok başarılı müzik icra ediyorlar..

Çok ayıp ama ''o kadın '' falan..:)Handeciğimiz birtane..:)

Adsız dedi ki...

teoman candır!! ne yapsa kabulümüz...

redd biraz kolpa değil mi? idare ederle iyi arasına bi çizgide =))

handeeeee; dün akşam süperdi darkstarcım =) gözlerimizi kamaştırdı.. netten takip edersin çıkar resimleri. ama inanılmız bir şov. dans konusunda da geliştirmiş kendini. şarkılarn alt yapısı mükemmel!! sözler desen ciddi anlamda başarılı.. yeni albümünü dinledikçe seviyorum sevdikçe daha çok dinliyorum =))) klibini izleyince herkes oha diycek vay be olmş bu kadın diycek...

Darkstar dedi ki...

Teoman ın can olduğu konusunda hemfikiriz ama , Redd e kolpa demene çok bozuldum canım..:) Çok samimi geliyor bana şarkıları.. Sen de seviceksin güven bana ..:) Ah ah , nasıl kıskandım seni.. Netten takip edersin çıkan resimleri demen ile bir mutlu oldum ki , anlatamam..:) Sağol..:)Handeciğimin baston yutmuş şeklindeki danslarını bile seviyorum ben ..:)

sizofren peri dedi ki...

gerçektende teomanın o eskı şarkıları yok gibi sanki:/ bendde senin sevdiğin şarkıları sevemedim ya albümü ilk dinlerken, sonradan güzel gelmeye başladılar, ruhun arışın, uçurtmalar fln :) en bomba şarkı bence sevişirdik bazen :).

Darkstar dedi ki...

Albüm de herkesin ilgisini farklı şarkılar çekmiş , buradan anlıyoruz ki başarılı bir albüm olmuş..:)