Pantolondan Hikaye

İzleyeceğim filmler arasında dolaşırken , The Sisterhood of the Traveling Pants ı gördüm.. Biraz duygusal mı kaçar diye düşünürken izlemeye başladım(Bu günlerde duygusal durumumdan arınmak istiyorum da )..

Filmin konusu şöyleydi ; Dört yakın kız arkadaş , yaz tatili nedeniyle birbirlerinden ayrılmak zorundadırlar , çıktıkları alışverişte kızların hepsinin içine girebildiği bir pantolon bulurlar .. Farklı fiziklere sahip oldukları için , pantolonun büyülü olduğuna inanan kızlarımız , pantolon ile ilgili kararlar alırlar.. Her hafta birinde kalıcak olan büyülü olduğuna inandıkları bu pantolon , sürüklenip dururken , bizde 4 farklı hikaye yaşıyoruz..

Tibby ( Amber Tamblyn) olan kızımız , yaz tatilinde alışveriş merkezinde çalışmaktadır , kargosunu getiren küçük kız ile arasında değişik bir bağ olucaktır .. Lena(Alexis Bledel) ise , yunanistana akrabalarını ziyarete gider , burada daha önce hep durduğu duygularını açığa çıkaracak birisi ile karşılaşır .. Carmen(America Ferrera) , ayrı olduğu babasının ziyaretine gider ve umduğu gibi karışılanmaz..Bridget ( Blake Lively , Ah Blake vah Blake diyerekten Gossip Girlden hatırladığımız Blake :) ), futbol ile ilgili yaz kampına gider , orada antrenör olan çocuğa aşık olur.. Blake den başka ne beklenir ki zaten.. :p

Her kızın hikayesinden , hayatımda parçalar bulduğum film , arkadaşlığı güzel bir şekilde işlemiş .. Bu arada Lena gibi bir yaz geçirmek istiyorum ben..Önüme koyduğum duvarları artık kaldırmak istiyorum .. Bunu yapmamı sağlayacak birisi çıkar herhalde ,ayrıca benimde pantolonlarım var , içine diğer arkadaşlarım giremiyor veya içinde kayboluyor olabilir .. Ama pantolonlarım onlara uymuyor diye arkadaşlıklarımı kesmiyorum..:) Ama bu yaz , unisex beyaz dar esnek paçalı don alacağım , bütün arkadaşlarım ile sıra ile giyeceğim , o kızların hepsinin içine girebildiği büyülü pantolonu varsa , bizim de hepimizin içine girebildiği büyülü beyaz paçalı donumuz olucak.. Şu ada bakın bir kere ; Büyülü beyaz paçalı don ..:)İsminde davet var ..:) Böylelikle yazımız süper geçicek .. Heyt be iyi ki Türküz ..)

Sağlıcakla..

4 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

ppof o iğrenç filmi biz d 4 arkadaş ayrı yerler de yaz tatilimizi geçirmeden önce izlemiştik. belki üzüntümüzü biraz azaltır filan diye.. =)) tam anlamıyla bi fiyaskoydu.. izleyecek o kadar güzel film varken bunlarla zaman kaybettiğimiz için çok üzülmüştük çok net hatırlıyorum :)
**ayrıca yunanstan kısmı tek güzel yeriydi bence de!!

shenem dedi ki...

umm..bunu da yapılcaklar listeme yaziim:)

Hayalbemol dedi ki...

Film, "eh işte" tadında da olsa, yine de izlettiriyordu kendini. Ama senin şu don olayına hasta oldum. :) Yapmak lazım öyle bir olay...

Darkstar dedi ki...

Pebbles , senin de ismin değişmiş tanıyamadım , uzunca baktım , sonra çıkardım.. Lenaya benim de kanım ısındığı için bana görede en güzel yeri orasaydı..

Shenem, yazalım güzelleşelim.:)

Hayalbemol , düşündüm düşündüm bizim örf ve adetlerimize uygun ve herkese giren bir don buldum..:)Yapacağız zaten.. :) Kargo ile gönderirim bir hafta sonra..:)

Bu arada , hızımı alamayıp ikincisini de izledim ben ..yuh bana..:) aynı olaylar gibi olduğu için yazma gereği görmüyorum..

Not: Alkollü yazılmış yorumdur bu ! :)