Büyümüşüm Farkında Olmadan

Dün yeni kalktığım zamanlarda , bir baktım annemin misafirleri geldi.. Annem odama gelip ; Şu ile bu teyzeler geldi , bir merhaba de bakalım seni görsünler dedi.. Şu ile Bu teyzeleri görmeyeli onbeş sene olmuş , bir de üstüne üstlük teyzelere görücüye çıkıyorum .:)

Odamdan çıktığım anda , sevinç naraları başladı ; Aaaaa laaavv yuuuu çok yakışıklı olmuşun , sokakta görsek tanıyamayız , çok değişmişin , gözlerin annene daha çok benzemiş , göbeğin babana çekmiş , kaşın amcana gibi muhabbetler başladı , sanki yeni doğmuş bebeğim, gazımı da çıkartsalar tam olucaktı..:) Ellerini öptüm sırası ile , bütün yaramazlıklarımı biliyor bu teyzeler o yüzden iyi davrandım.. Sonra başladılar anlatmaya yaramazlıklarımı ..Bu arada evde 5 yaşında bir çocuk var bakıp bakıp gülüyor bana , benimle çocukken , oynayan mahalle gencinin çocuğuymuş.. Mahallerinin gençleri sevimli olduğum için benimle kız tavlamaya giderlerdi..Köpek yavrusuyum sanki..:)Hemen çocuğu alıp ,kız tavlamaya gitmedim tabiki , bana yapıldığı gibi havada taklalar attırdım.. Öcümü aldım..:) Sonra çocukken evcilik oynarken öpüştüğüm kızın annesi başladı ; ay kızımı çağıracağım , gelsin görüşün , eskiden az oynamadınız , bizim evde fotoğraflarınız var , gelsin buraya görüşün(Buldu taş gibi çocuğu , hemen kızına yamamaya çalışcak tabiki:P ).. Ben serin kanlılıkla , başka zaman görüşürüz , ben zaten dışarı çıkacağım diyerek başımdan savdım.. Bir an gelcek diye korktum ama ..:) Sonra odama kaçtım..

Peşimden ufaklıkta geldi hemen , burası + 18 bir oda dedim..:) Anlamadı .. Koyu bir muhabbete başladık (İki tavla attık.:) );
- Kaç yaşındasın sen ?
-Babaanneme göre 5 , anneme göre 6
-Sen kaç yaşında hissediyorsun kendini
-Annemin söylediği doğrudur , altı diyelim
-Hangi şarkıyı daha çok seviyorsun
-Başkasa , arkadaşlarımız ile söylüyoruz bile
-Ben bilmiyorum , biraz söyler misin bana
-Başkasssa başkassssa aşkım başkassssa (Anladım ki , İsmail Yk bas gaza şarkısı)
Sonra çocuktan soğudum biraz ;p , eline verdim psp’yi başladı oynamaya .. Ardından canı sıkıldı , başka oyun yok mu dedi , ben 5 yaşındayken , kara kutu bulunca sabaha kadar oynuyordum , çocuk psp de need for speed oynarken sıkıldı..Bu çocukları anlamak zor..Sonra top oynadık beraber..:) Bir de kendimi sorumlu hissettim , küçükken benimle az oynamadı babası , ben de onun çocuğu ile oynadım ödeşmiş olduk..:)

Bu arada , geçen gün canım arkadaşım bize geldi..Facebookta arkadaşlarımızın resimlerine bakıp dedikodu yaparken , çok eskilerden birinin yüzü gözüme çarptı , ben de ekli değil , arkadaşım da ekli kendisi , beraber büyüdüğümüz için o da .. Girip fotoğraflarına baktım.. Bir albüm yapmış , ismi Başaran , sadece bir kişinin fotoğrafı var..Galiba başarmış kendisi..Ben daha başaramadım o başarmış , hem de Başaran ile başarmış..:)

Sağlıcakla..

9 adet insan laf söylemiş:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

pekte alçak gönüllüyüz bakıyorum :D

Darkstar dedi ki...

:) , kusuruma bakmayın biraz alçak gönüllüyüm.:)

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

sevdim bu huyunu :D

Hayalbemol dedi ki...

Ya şu küçükken öptüğün kıza bir baksaydın, sonra karar verseydin :)

Darkstar dedi ki...

Hayalbemolcum gelmiş..Umarım üzerinde duran o kasvetli havadan kurtulmuşundur..:)

Bakacağım ama , uygun durumumu bekliyorum..:) Çok tehlikeli çünkü..:)

Adsız dedi ki...

haha hem küçükken kızın hayalleryle oynamşsın evcilik ayağına hem de şimdi görüşmek istemiyorsun!! olmaz!!! :D

Darkstar dedi ki...

haha , Evcilik ayağına hayaller ile oynuyorum ..:) El kadar çocuklardık ne hayallerimiz olabilirdi ki..:)Ayrıca beni kandıran kendisiydi , belki benim hayallerim ile oynadı , bak haberim bile yok, şimdi farkettim..:) Ayrıca , görüşüp tekrar evcilik oynarsak ne olucak ? :)

ron revogoğlu dedi ki...

god of war oynataydın sıkılmazdı sende kabahat

Darkstar dedi ki...

:) Bir daha gelsin o , Silent Hill oynayacak .. Pspyi bırakmak neymiş misafirlikte..:)