Oturmaya mı geldik?


Cumartesi geceleri benim için önemlidir , haftanın bütün yorgunuluğunu atmak için dışarda eğlenebildiğim kadar eğlenirim , işsiz olduğum için artık hafta içi yorgunluğum olmuyor , fakat yine de alışkanlıktan ötürü , Cumartesi dışarı çıkabilitem yüksektir..

Geçtiğimiz hafta , Salı günü fasıl da , Perşembe günü karaoke de eğlendiğim için ..Cumartesine enerjim yoktu..Odamın içinde yorganım ile güreşirken , Ümit geldi , hemen içmeye başladık.. İçtikçe enerjim yerime geldi.. Kim nerede diye haberleri almaya başladık.. Sonra atladık arabaya alkolün bizi götürdüğü mekanlara gittik..:) İki kişi başladığımız gece , ilk mekanda 3 oldu , sonra diğer bir mekanda 6 oldu , sonrasını sayamadım , zaten saymaya çalışsam yanlış sayardım.. :) Kafam güzel olduğu için dans etmeye başladım..Bütün arkadaşlarımın yanından , yabancı bir kız aldı beni..Seksi danslar ettik..:) Yabancıların dans anlayışı böyle ama..:) Çifte telli oynucak halimiz yok turistlerimiz ile..:) Sonra turist kızımızın arkadaşları gidiyorlardı , fakat turist kızımız yanımda kalkmak istedi , o an biraz tırstım.. :) Başıma kalcak falan , aman..:)Sonra , ingilizce olarak ben birşeyler söyledim ve gitti , ne söylediysem artık..:)Yabancılar iyi insandan anlıyorlar , tatildeyken de turistler ile daha iyi anlaşıyorum.. :)Bizim türk kızlarımız anca uzaktan baksınlar..:) Göz kırpsınlar , gülümsesinler.. Bak turistlere iki dakikada tavlıyorlar..:) Yol yordam biliyorlar canım.:)

Bu sabah Aşk Tutulması isimli filmi izledim , ne güzel bir filmmiş..) Fenerbahçeli olarak memnun kaldım..:) Beşiktaşlı olsam yine memnun kalırdım , Galatasaraylı olmazdım bu ihtimali düşünmüyorum..Bu arada filmden çok şey beklemeyin , güzel dedim ama güzel olan tarafı Fenerbahçeli olmaları , bir de ben , aşk görünce mutlu olan bir insan olduğum için , hemen sevdim..:)

Canım ile görüştüm az önce , morali bozukmuş çaktım iki muhabbet kendine getirdim..:) Hafta sonu maceramı anlattım , bundan sonra o da gelicekmiş .:) Yolacağı bir kaç insan varmış ..Yanımdan uzaklaşması gereken insanlar uzaklaşsın , sonra uyarmadın demeyin..:)

Elleri görelim , Sağlıcakla :)

4 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

zuheuhe :D... galatasaylı olmazmıymış mış :D... cumartesi gecesi olaylarına katılıyorum... o gün dışarı çıkılmalı sabaha eğlencenin gözüne vurulmalı :D yorgun biten gece ardından pazar öğleye kadar uyunmalı sonra süper bir kahvaltı çizgi film eşliğinde :D ardından bir kupa çayla gazete kitap dergi vd okunmalı... :D Sevgiliyle dışarı çıkıp sessiz yerlerde yürünmeli :D ardından iş başı için erken yatağa girip uyunmalı :D

Darkstar dedi ki...

:) Pazar günü yataktan çıkılmamalı , kahvaltının yatağa gelmesi lazım , sevgili de kahvaltıyla birlikte gelirse , yeme de yanında yat ..:)Sakin filmler izleyip , dinlenilmeli..:) Kahvaltı ile birlikte sevgili geldiği için , sonrasını kesitremedim , değişkenlik gösterebilir..:) En iyisi anne ile birlikte kahvaltı gelsin..:) Ohh ,rahat rahat , dır dır falan yok..:)

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

hayat sende var bea hacı :D ohh git gez eglen dans et gecelere akk miss ;))

Darkstar dedi ki...

:) Çok ayıp ama nazar değdireceksin , bir daha duymayım böyle sözler ağzından..:) Zorluklarını anlatmıyorum diye , iyi güzel hoş gözüküyor tabiki.:)