İşsiz Adam

Kusura bakmayın çok yoğunum .. İşsiz adam ım ama , yoğunum.. Issız adam da böyleydi , hep yoğundu , düşünün ben de noktaları var bir de , çok daha fazla yoğunum.. Issız adam gibi plakçıda kız görüp peşinden koşmuyorum hemde..Kızlar benim peşimden koşuyor , işşiz adamım ben..:)

Dün akşam içiyordum , çoğu akşam olduğu gibi.. Devamlı içtiğimiz mekan da bu kez alakasız bir biçimde fasıl varmış .. Çok zaman geçmeden uyum sağladım , eller havada şarkılara eşlik ettim.. Rakının payı büyük.. :)Birden birisi ismimi seslenip sarıldı öptü , pek umursamadım , genellikle böyle çok insan oluyor , kafam güzelken tanışmışımdır ,bir ortamda beraber eğlenmişiktir diye düşündüm..Tanıyamadığım için biraz utandım.. Tanıyamadım seni de diyemiyorum , çok ayıp çünkü.. :)Ardından ‘’ liseden sonra ne yaptın?’’ diye bir soru yöneltince , anladım ki liseden arkadaşım , Anladımm ki anladımmm ki şarkısını söylüyordum o arada , çünkü işsiz adam benim..Neyse.. Şu okulu bitirdim şurda çalışıyordum , kriz nedeni ile ayrıldım , öylesine işsiz adam olarak takılıyorum dediğim zaman , benim senin gibi bir adama ihtiyacım var dedi , o an düşündüm benim gibi adamı , rakı içiyor , devamlı gülüyor , arkadaşları ile muhabbet ediyor , haha huhu seslerim ileherkesi rahatsız eden bir insan gördüm.. Ama benim gibi adama ihtiyaçı var , ilginç .:)Ne iş yapıyorsun dedim , BES ile ilgili dedi , yarın 14 de buluşalım şu an eğlencen bozulmasın dedi ..

Bu gün buluştuk;
Yeni aşıklar gibi , bir bankanın önünde buluştuk , sonra konuşmaya gittik.. .Bireysel emeklilik sisteminden bahsetti , müşteriyi nasıl kandırcağımızı anlattı , tabiki o böyle dile getirmiyor ama ben öyle anlıyorum..) Sonra kazancımı ortaya çıkardı .. 6 ay sonra falan eğer şunları yaparsan , 45 bin civarı aylığın olucak dedi..Komik geldi güldüm.. Devamlı takım elbise ile dolaşcaksın dedi , yine güldüm , ben large insanım dedim.. Saçların kesilcek falan dedi , o sırada terbiyesizlik yapma dedim..:)45 bin ile beni kandırabileceğini mi sandın ..Ben 45 bin sana vereyim saçlarını uzat demedim ama diyebilirdim ..:) Ben işi hiç sevmedim, böyle bir iş mi olur , 45bin aylıkmış yok daha neler.. O kadar aylığım olsa , ben kafayı yer bireysel emekliyen bir insan olurum.. Emeklerken biri üzerime basar ölür giderim.. Öldürmeye çalıştı beni resmen..:)Dört saat süren bir iş görüşmesinden sonra ben seni ararım diyerek ayrıldım.. haha Hep bana mı diyecekler biz sizi ararız.. Al işte ben de seni aramayacağım , duyguların ile oynadım , haberin yok.. 2 Sene sonra arayacağım o arkadaşı ama , ne oldu 45bin aylık alabildin mi diyeceğim .. haha :)

Neyse işte işsiz adam olmaya devam ediyorum.. Bu durum beni hüzünlendirmiyor zaten.. Yaz sezonu geliyor , Bodrum veya Kuşadasına giderim kapağı bir yere atarım ..Atamazsam , daha az yer daha az içerim .. Kendine gel gribal kriz , 2 ay içinde beni yataklara düşürdün , öğlene kadar uyuyorum sayende..:) Patronuma yazdığım İşsiz adam adlı şarkının sözlerini yayınlayım size ;

İşçin olunca bilmedin mi
Yeni işler bağlayınca gülmedin mi
Maaş bodrosunda hasret var ayrılık var demedim mi
Anlamazdın anlamazdın
O kadar para da kazandın
Hani sen maaşları kesen kalpsiz patronlardan olamazdın
Dilerim ki mutlu ol patronum
Ben olmasam bile asgari ücrete çalışacak bir sürü insan var
Günahım boynunda , ödenmeyen bir ekstre bıraktın arkanda
İşsiz kaldım sanma
İşsizlik geçer zamanla
Çalışmamaya tövbe demem ben
Görürsün ben de patron olunca

Sağlıcakla..

5 adet insan laf söylemiş:

cherrymeichan dedi ki...

ahaha çok eğlendim sabah sabah. beni de bireysel emeklettin ne diyim sana(:

Colorful dedi ki...

ay bende koptum walla :) :) :)
o arkadaşı 2 yıl sonra arayınca bana da haber ver 45.00 kazanıp kazanmadığını puhahah :) :)

Bodrum dedi ki...

bireysel emeklilik hatunu habire adam kandırdığı için 45 bin lira kazanıcaksın deyip seni de kandırabileceğini düşünmüş olmalı:) 45 bin kazanıyorso o hatun hala o işdemi olurdu acaba? bi süre kazanır s.kt.r.r giderdi herhalde kazandığı parayla. yani ben olsam öle yapardım. :)

neyse sen kaç gel bodruma.. birde bu sahillerde işsiz adam olarak güneşlenir rakını içersin gene:))

daha dün rakı meze lemişdim. midem yanıyo zati:)

Darkstar dedi ki...

Cherry Chan , Cherry marka araba aldım de bana ..:)

Elly , hayır zaten 2 yıl sonra aylık 45.000 kazanırsa , benim en yakın dostum olucak , her gün arayacağım .. ''Demek 45.000 ve lise arkadaşını aramıyorsun ama '' diye mesajlar bile atacağım ..:)

Bodrum Sibel , Ben de aynısını söyledim .. Fakat yattığımız yerden bize para gelicekmiş , aman yahu , böbreğimi alıcaklardı herhalde .:)Firma ismini de yazarım aslında , ama reklam olucak diye yazmıyorum.. 45.000 kazanan daha fazla insan olsun istemiyorum belki de..:)

Adsız dedi ki...

Harika, tesadüfen girdigim bir blogu sonuna kadar okdugum olmami§ti hiç.
Bu da gelecekmi§ ba§ima :-)
Sizi tebrik ediyorum aki§kan yazilariniz ve mizah anlayi§iniz fevkalade özellikle "bireysel emeklilik" ve "barda güzel görünen kizlar" bölümlerine çok güldum...
Ba§arilarinizin devami dilegi ile...
Belçikadan Selamlar.