Acı Tv

Televizyon programlarında ağlayan insanlar sinirlerimi bozuyor artık..Bu tv programları ; insanlar hoş vakit geçirsin , eğlensin , bilgilendirilsin diye yapılmıyor mu ? Bu ne biçim iş böyle , ağlayan ağlayana.. İnsanızdır duygusalızdır ağlarız, fakat bundan para kazanma gayesini çözemiyorum.. Ne kadar acıklıysan o kadar çok reyting geldiği için , ağlayan insana da o kadar çok yardım ediyorlar ..

Hamdi bey ağladığınız için 85.000 teklifte bulundu .. Üzüntüden bayılırsanız , 100.000 teklif edebilir ..

Bu kadar çok ağladığınız için , size 5 kişi izdivaç teklifinde bulundu , hadi gene iyisiniz.. Durun ama artık , ağlamayın efendim .. ‘’Evleri arabaları varsa ağlamayacağım..’’

Bu gün stüdyomuzda , kardeşi öldürülen , kızı kaçırılan , tecavüze uğrayan konuklarımız var ,reklamlardan sonra devam edeceğiz..

Ben onun mercimek çorbasını beğenmiştim , o benim özel kremalı yağlı tuzlu baharatlı ezogelin çorbamı beğenmedi , ühühü ..

Ama , küçük Emrah ile başladı bu furya .. :) Bütün acıların hepsini bir arada yaşayan Emrah çok sevildi , üzerine Küçük Onur , Küçük İbo çıktı , hangisi daha acılı diye düşünürken.. Artık hangi tv programı daha acılı diye düşünür oldum..:)

Doğan grubu ve Çukurova grubuna mail atacağım , Acı Tv kanalını çıkarın , bütün gün izleyip , ağlayalım rahatlayım diyeceğim..:)

Sağlıcakla ..

4 adet insan laf söylemiş:

Colorful dedi ki...

Ben hiç izlemiyorum, kesin çözüm

Darkstar dedi ki...

İş ve güç olayları ile uğraşırken ben de izleyemiyordum , şu an çok boş vaktim olduğu için , şöyle bir kanalları dolaşıyorum , hüzünlü buluyorum kendimi..

Bodrum dedi ki...

herşey sümüklü mendil gibi.

birde ben şu her kanalda 3 5 tane olan acıklı yerli dizilerede kızıyorum. yahu bütün diziler acıklı olmak zorundamı?.. bu dizileri seyreden halkımız da dolayısıyla acıkılı kişilikleri ve yaşamları oluyor. hepsi sümüklü hepsii iiiyyk

Darkstar dedi ki...

:) hepsini sevmiyoruz o yüzden..