Tineyç Manita

En pis bir şeydir ki 15-17 yaş aralığındaki sevgili. Çekilmez çiledir. Ömür törpüsüdür. Boşa geçmiş güzel zamandır. Çünkü zaman en önemli şeydir. Bu manitalar furriiiiidir, çünküüüüüü :

1) İntahar meyillidir

2) Labunyadır

3) Sevişmeyi bilmez

4) Her daim “kocacım” der

5) Kocacım der ama vermez

6) Emokid versiyonları çok tehlikelidir

7) Enteresan biçimde depresyona bağlar

8) Ailesini sevmez

9) Vermez

10) Solcu olur

11) Tırışkadan müzikler dinler ve bunları mesaj olarak atar

12) Devamlı arar

13) Diğer kız arkadaşları ile arasında illaki bi çatışma vardır

14) Ana rahminden 17 yaşına kadar dengesizdir

15) Vermemekte ısrarcıdır

16) Hayatı sorgular

17) Tayyip gibi adama küfreder (tövbe estafirullah)

18) Kamildir

19) İki birada pert olur

20) Götü büyüktür

21) Vermemektedir

Bu liste böyle uzar gider. He ben bunu neden yazdım, çünkü kadim dostum ve Bad Trip’in son derece gıranç vokali Rıdvan dedi ki “ bu karılar böle böle,şu karılar şöle şöle”. Ben de hak vermedim değil. Verdim. Sonra da yazdım. Haklıyım da, dikkat ederseniz göreceksiniz…

1 adet insan laf söylemiş:

Işık Taşıyan dedi ki...

en derinden teşekkürlerimi sunarım bebek,,,
daha evvel hisleriMi bu kadar benmiş gibi, benim ağzımdan alarak, bana ilişkin ifade eden böylesi biri girmemişti bana..bana..benim hayatıma yani..girdin ..orda kal ulan!. ))
from raşşa vit lav!