Güzin Abla

Güzin abla, ben 17 yaşında bir genç kızım. Ağabeyimin davranışlarından çok endişeliyim.

Onun homoseksüel olduğunu düşünüyorum. Saçlarını uzatması, 22 yaşında olmasına rağmen bacağında az kıl olması, açık renk ağırlıklı giyinmesi ve her gün tıraş olması şüphelerimi uyandırıyor. Hatta bir keresinde bir aşk filmi seyrederken ağladığını bile gördüm. Hiç kız arkadaşı olmaması ve sürekli üç erkek arkadaşıyla odasına kapanması, son olarak ‘Blues' adlı boy- band şarkılarını dinlemeye başlaması şüphelerimi fazlasıyla artırdı. Güzin abla, eğer ağabeyim eşcinselse, utancımdan yerin dibine girerim. Sizce şüphelerim yersiz mi? Bir gece, ağabeyim uyurken elime bıçağı aldım, gırtlağına doğru uzattım. Sonra ‘Ya değilse' diye içime bir kurt düştü. Aksi halde bu utançla yaşayamam, onun canına kıymak zorunda kalırım. Sizce ağabeyim homoseksüel mi?

RUMUZ: ÜZGÜN

Kızım neler saçmalıyorsun sen böyle? Ağabeyin biraz duygusal biri olabilir, henüz kendine uygun bir kız arkadaş bulamamış olabilir. Hormonları nedeniyle bacaklarında daha az kıl olabilir. Her erkek mutlaka maymun gibi kıllı olacak değil ya! Genç bir adam neden açık renk giyinmesin ki? Erkekler her gün tıraş olur, bu da çok doğal değil mi? Bütün bu anlattıkların ağabeyinin eşcinselliğinin kanıtı değil. Ama diyelim ki, öyle. Bu tamamen onun sorunu. Senin onun özel yaşamına böylesine karışmaya ne hakkın var? Ayrıca bu gencecik adamın, biraz duygusal ve hassas yapılı biri olmaktan başka bir yönü olduğunu da sanmıyorum. Olsa da onu yargılamak asla sana düşmez. Hem de katil olmayı göze alacak kadar! İnan bu mektubunu aldığımda, kalakaldım. İnsanlar nasıl bu kadar katı, nasıl bu kadar acımasız oldular, diye. Tevekkeli değil, 12 yaşında çocuklar, artık çocuk kaçırıp fidye için boğabiliyor, ya da kıskançlıkla küçücük kızkardeşlerini bıçakla doğruyorlar. Bu cani ruh nereden bulaştı gençlere? Televizyon mu, eğitimsizlik mi, aile içi şiddet mi, giderek toplum olarak değerlerimizi kaybetmemiz mi? Şunu bil ki, kızım Allah hiç kimseye, hiçbir canlıyı yok etmek için izin vermemiştir. Can almak Allah katında da, yasalar karşısında da en büyük suç ve affedilmez bir günahtır. Bence senin bir psikoloğa danışmanda yarar var.



Peki ya ben nasıl bir cevap verirdim bu güzel mektuba…



Merhaba Üzgün. Abinin ipne olduğunu düşünmen çok doğal. Çünkü boy band dinleyen adam ipnedir. Bizim toplumumuzda boy band dinleyen adamın ipne olduğu kadar Etilerde şarkı söleyenlerde ipnedir. Abin saçını uzatmış,saçını uzatan adam ya metalcidir ya ipnedir. Abinin ayağında kıl çıkmaması ipneliğinin başlıca göstergelerinden birisi, çünkü sen bilmezsin yavrucuğum kılsız adam ipnedir. Aşk filmi izlerken ağlaması zaten gayet ipnesel bir hareket olmuş. Çünkü erkek adam aşk filmi izlemez, he film izlerse de vurdulu kırdılı film izler, orda da ağlamaz, vereceği en büyük tepki de öksürmek olur. Ya da yanında manitası varsa elleri ile kendisini taciz eder. Erkek adam kirli sakal bırakır ,hergün traş oluyorsa ya panktır yada ipnedir. Tabi bunda kullandığı tıraş bıçağı da önemli. Abine ağdayı tavsiye edebilirsin bildiğin gibi daha kullanışlı. Abinin üç erkekle odaya kapanması abinin düdüklendiğini gösteriyor yavrucum. Bu üç arkadaş abine kaymış olabilirler. Kendisinin ipneliğini kesin olarak anlamak istiyorsan onu bir teste tabi tut. Kendisine Hindistan yapımı saten don al. Çaktırmadan da dikizle. Eğer giyiyorsa ipnedir.çünkü Hindistan yapımı saten don giyen adamlar ipne olurlar. Akabinde abine abla diyebilirsin kuzucum.


Abidende homoseksüel olması ne tiksinç birşeymiş. Bir abi olarak düşündüm de çok değişik oldum.

0 adet insan laf söylemiş: