Sivrisinek


Arkadaş sevemedim gitti yazı. En gıcık kaptığım mevsimdir. Temmuz sonu doğmama rağmen içimde nasıl bir kin beslediysem sevemedim, sevemicemde. En güzel yanı bikinili kızlar. Memeler forraaaa. Başka da bi numarası yok. Zaten güneş alerjim var. Hapşu hapşu mal gibi geziyoruz o da ap ayrı bir dert.

Bir kere sivrisinek diye bir şey var. Sivrisinek değil sivrisiken. Ulan vücutta nerde en acayip yer var gider sokar. Ayak serçe parmağı, doşhank yanı, kulak memesi, dübür... Hiç affetmiyor namussuz hayvan. Bir arkadaşım demişti ki içki içeni sivrisinek ısırmazmış. Bende salak olduğum için her akşam içtim. Gel gelelim sinekte alkole bağladı. Paso damara abanıyor. Birde orospunun enciğinin iğnesinde uyuşturucu bir sıvı mı ne varmış, uyuşturuyor. Kafam yedi dünya geziyorum bütün gün. Alkolde üstüne tuz biber. Sinekte kafagüzele bağladı, ondan korun.Kaşınmaya bağla o en ayrı bir dert. Manita sevişmeye kalksa kaşınmaktan elleşeme. Buyur!

Geçen hafta plajda elim zikimde kaşına kaşına geziyordum. Kimse yanlış anlamasın. Sineğin pezemenkliği. Yoksa benim sapıklığımlan hiçbir alakası yok. Ama sivrisinek çok namussuz çıktı.

0 adet insan laf söylemiş: