Ben Deniz



Bu sabah kalktım , açık denizlerde teknede buldum kendimi..:) Çok cool bir giriş yaptım değil mi ? :) Bir önceki yazılarım da alkol almayacağım demişim , abuk subuk konuşmuşum..:) Alkolsüz hayat , ketçapsız patates kızartması kıvamında..Sabah teknede uyandım , bu benzetmeleri sevin lütfen , bana kızmayın..:)

İzmir de asker olacak biricik arkadaşım Volkan , sabahlara kadar bana zorla içiriyor .. ‘’Kankacım benim 252 saat im kaldı , sonra yokum ben ‘’ dediği an dayanamıyorum , arkada fon müziği eşliğinde duygulanıyorum.. O fon müziği nereden geliyor anlayamadım..:)Volkan ın midesi gurulduyor sanırsam..:) Davulcu olduğu için öyle guruldatıyor ki , ağlamamak için zor tutuyorum kendimi..:)

Neyse geçen günlerde , sabahlara içtiğimizi söylemiştim , ama bu tekne nereden çıktı?:) İşte ona geliyorum hazırlıklı olun.. Mekanlarda içtikten sonra, midye tava , kokoreç , midye dolma gibi leş yiyecekler istiyor bünyemiz , mudanyaya gidiyoruz.. Leş yiyeceklerimizi afiyet ile yedikten sonra, canımız tekrar alkol çekiyor , alkollerimiz ile deniz kıyasına gidiyoruz.. Dün gece de böyle bir gecenin ardından , limana doğru arabayı sürüyorum..

-Volkan baban gelmiş , haha ( Kafamız güzel olduğu için volkan ‘ ın babasının arabasını görüp gülebiliyoruz , şaşırmayın .)

-haha , babam harbiden !

-Ben şaka yapmıştım , baban mı ? Ne işi var burada!

-Ne bileyim ya içiyordur , ya .... (burada boşluk doldurmaca var , cümlenin sonunu siz getirin , sabah 5 ..)

-Arayalım o zaman :)

Volkan babası ile küçük bir konuşma yapar , bana döner..

-Kafası çok güzel konuşamıyor , teknelerin oraya gidelim görürüz..

Yemişler balıkları çekmişler rakıları , ayakta zor duruyorlar..:)5 dk sonra sızdılar zaten , Volkan ile biz muhabbete ve alkole devam..:)

Volkanların tekne bir kaç saat sonra bakımdan çıkıyormuş.. Volkan , bana dönerek ;

-Gideriz değil mi?

-Yaa hiç uyuyamadım bu sabah , Canım sağolsun sabah sabah uyandırdı..:)

Volkan midesi ile acıklı fon müziği yaparak ..

-Benim şurada 249 saat im kalmış sen neler diyorsun..

O an mantığımı denizde sektirdim , duygusallaşarak; tamam dedim..

Deniz havasının vermiş olduğu enerji ile mutlu bir şekilde uyandım , fıstıklıdan tekneyi alıp , burgaza getirdik..Tekne yaptığımız 1 saatlik yolculuk herşeye değerdi , yarın kuşadasına gitmemiş olsaydım , tekne maceralarımıza devam edebilirdik..Fakat 19 mayıs tatil olduğu için aileme vermiş olduğum bir sözüm var , onlarla birlikte 4 5 günlük bir dinlenme sürecine gireceğim..

Bu arada , bir iş görüşmesinden mutlu bir şekilde ayrıldım.. Part time olarak tatilden sonra işe başlayacağım..Önce tatil sonra iş..:)

Dün kuaför önünde canımı 1.5 saat bekledim , çok kızgındım.. Gelin başı yaptırsa bu kadar uzun sürmezdi.. Fakat daha arabaya binmeden , kapıdan bana bakınca , kızgınlığım gitti gülümsedim bile .. Arabaya binince kızmalıyım , gülmemeliyim diye kendimi şartlasam da pek başarılı olamadım..:) Tüh bana.:)

Hayalbemolcum , hayallerimi tatil sonrasına erteliyorum.. Belki hayal kızı ile tanışırım , bütün hayallerim değişir..:) O yüzden , çoluk çocuğa karışmak gibi hayallerim olabilir..:)Hayallerimi düşüneyim diye bahane bunlar , kusura bakma..:)

Sağlıcakla :)

7 adet insan laf söylemiş:

kırmızılı dedi ki...

"ben kırmızılı
anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
bilgilerinize..."

Bodrum dedi ki...

tatil sonrasında ŞÖYLE bir başlık atarsın artık ;

HAYALLERİM ..AŞKIM ve SEN!..

shenem dedi ki...

umarım hayallerin gerçek olur:)

Darkstar dedi ki...

Sibelcim , o başlık bana kısmet değilmiş..:)

Shenem , nerede o günler ..:)

Bodrum dedi ki...

aaa neden tatilde hayallerinin aşkı ile karşılaşamadınmı:((((((

Darkstar dedi ki...

Üzülme yahu , benim başka hayalimde kız mı yok ..:)
Zaten hayallerimin aşkı ile karşılaşsam tatilden dönmezdim ki ,
biraz daha bekleyelim belki , başka bir tatilde karşılaşırız..:)

Bodrum dedi ki...

bulursun tabeeee:))