İsimsiz

*Volkan ın 15 gün sonra asker olmasıyla alakalı olarak , sabaha kadar otuduğumuz için uyanamıyoruz , uyanırsak bu akşam ne napsak diyoruz ..

*Çok hızlı yaşadığımdan ötürü yavaşlama kararı aldım.. Uzun bir süre alkol (bir hafta kadar ) almayacağım, gece hayatınıda bırakabilirim..:)

*Çevremdeki kimseye bir zararım ve haksızlığım olmadığı için , insanlar hakkımda nasıl bok atacağını şaşırmış olmalı ki , bar içinde eğlendiğim arkadaşlarım ile ‘’sarmaş dolaş’’ olmam konusunu ağızdan ağıza dolaştırmışlar.. Hiç mi işiniz yok bunları konuşuyorsunuz..

*Birileri şu ara baya bir gaza gelmiş , ne yapsam ne yapsam diye düşünüp , isimsiz mailler ile birilerine açıklamalar yapmış..:) Bünyeye bu kadar reality show verilirse , olacağı buydu..:)Maillerime bakarken tedirgin oluyorum..:)

*Herşeye rağmen huzurluyum çünkü hafta sonu kuşadasına gideceğim ..:)

*Havaların güzelleşmesi ile mudanyaya gider oldum..Temiz hava , bol alkol durumları vardı , alkolden vazgeçtiğime göre ; temiz hava , bol çekirdek sözlerimiz ile büyüklerimiz ile muhabbete..

* İki gecedir izlediğim filmler başımı döndürüyor..:) Martyrs izlerken , gözlerimi kıstım , yorganıma sarıldım , içim sızlayarak izledim .. Fakat Irreversible izlerken , kusmamalıyım diye kendimi şartladım..Irreversible izlemediyseniz izlemeyin lütfen..Filmleri ben beğendim orası ayrı..:)

*Şu dakika , msn den yeni haberler alıyorum..Birileri benim canım ile olan ilişkimi kıskanıp , ortamı çirkinleştirmeye çalışmış , çirkinleşen ben olmayayım ..

Göksel in Mektubumu Buldun Mu albümü siyah beyaz film tadında olmuş..Ben dinlerken zevk alıyorum size de tavsiye..

Sağlıcakla..

4 adet insan laf söylemiş:

Adsız dedi ki...

insanların zaten başka işi yok ki.. millete söylensinler... sallama onları..

Darkstar dedi ki...

İnsanların bu derece çirkinleştiklerini gördükçe sadece üzülüyorum..

Hayalbemol dedi ki...

İyi tatiler diliyorum sana şimdiden ama oralarda ne kadar kararlı görünsen de, ortam seni bir şekilde çeker ve kadeh kaldırırsın diyorum ben. Sen gene de duymamazlıktan gel. :)
Aman o filmler bende acılı urfa adana etkisi bıraktı :P Gerçekten sağlamdı.
Bu arada mimsel bir döngüde, hayallerinin listesini istemiştim senden, yazmadan gitme tatile :)

Darkstar dedi ki...

Teşekkür ederim Hayalbemol..Ortamın beni çekmesine gerek yok , ben iki fırt çeksem yeter bana.:)

Tatilden sonra yeni hayallerim ile görüşmek üzere..:)