Ekmeğimi Banıp Geldim

Ben geldim..

Eşyaları köşeye atıp , pencereyi açıp , yatağa uzanıp , kuralan tek cümle var , insanın evi gibisi yok.. Harbiden yok..:) Ev de eşya olmasa bile , -çok ağır oldu bu - bir tane kırık dökük bir kanepe olsun , bence o kanepe üzeri bile, bu cümleyi kurdurur insana..

-Kuşadasına ailecek gitmemizin nedeni , dayımın orijinal rus kızı almasından dolayı .. Hem eğlence olsun hem de dayım topladığı altınlarla kendine gelsin istedik.. Buradan uçak ile kız istemeye gitme , uçak kanatlarına bornoz bağlama , konvoy yapma , tavuk alma olayları derken bir hayli masraflı oldu..Dayım da haklı düğüne benzer birşey yapmakta..:) Dayım rusyadan kız aldı , abim in koreli sevgilisi var .. Ne oluyor ya bir kendinize gelin , servetimiz dışarı dağılıyor .. Recep Amca bile bu kadar dışarıya satmıyor yerlerimizi..:) Türk kızları varken , ne gerek var Rusyalıya Koreliye ..:) Şaka tabiki , her erkeğin hayali , Rus ve Koreli haha..:P

-Kuşadasından geldim , ertesi gün ankara yolunda buldum kendimi ..:)Volkan askere gideceği için , Atam ın önüne çıkmadan gitme dedim askere..:)
Kankam Ankaraya senelerdir çağırıyor fakat , hiç vaktim olamadı , yine yoktu ama ; Volkancığımı kırmayım dedim , çıktım yola... Ankaraya giderken kankamı aradım , aşağı yukarı hergün ararım zaten , öyle her zaman ki gibi havadan sudan ve dedikodulardan bahsettik .:) Akşam Üniversitesin de MFÖ konserinde olacağını öğrendim ve bu benim için yeterliydi.. Ankara Üniversitesini bulabilmek için , yoldan Merme arkadaşımı aldım .:) Sırf senin için buralara geldim diyerek , Mermeye yalan attım.. .)Ankara Üniversitesinin karşısında Burger King bulduk , oturduk oraya tıkınmaya başladık..Kankamı aradım ;

- Canımmm napıyorsun ?
- iyilik canım , Duygu ve Zehra ile MFÖ konserine gidiyoruz ..
- Aa biz geldik , sizi bekliyoruz..
- Uff kanka ya , yapma böyle şakalar , bıktım artık..
- Yavrucum cidden geldik..
- hıı hııı , sen napıyorsun canım?
- Ya , Burger King de yemek yiyoruz , Ankara Üniversitesinin karşısı oluyor sanırsam..
- Ciddi misin sen?
- Evet ..
- Zehra diyor ki herkes bilirmiş oradaki Burger King i..
- haha , yok daha neler .. Neyse canım sen gel, ben buradayım , öptüm..:)

Aradan 10 dk sonra telefonum çalar ve hala inanmayan kankam , Burger Kingten içeri bile girmemiştir , -hadi neredesin ben Burgerdayım der , içeride olduğumu söylerim fakat , hala inanmıyordur.. En sonunda Duygu ve Zehra içeri girer ve beni görürler..:) Sonrası mutluluktan ibaret..:) MFÖ konserini sallamadan , o bar benim şu bar senin dolaştık..:) Oldukça eğlenceli bir geceydi , gecenin içinde olanlardan bahsetmiyorum , hadi kankacım sana yaptığım bu kıyağı unutma:)! Ertesi sabah uyandım ve Bursa yolunda buldum kendimi..:) Çünkü bir sonraki gün işe başlayacaktım..

- İşe başladım ama , her an bırakabilirim ..O yüzden pek bahsetmiyorum , alışmayayım..:)

-Volkan ı askere dün uğurladık , bu güne kadar Volkanlaydım yani , hayırlısı ile gider gelir inşalla .. Tamamen çektiğim fotoğraftan özenerekten , yine hep beraber rakılar kaldırmamızın şerefine , son kez daha içiyorum..:)

Volkan ın gitmesi ile biraz daha sakin bir hayata başlama kararı alıyorum , fakat uygulayabilmek için bana biraz kızmak gerekli .. :) Sorumluluk sahibi olabilmem için , sanki hayatımı birisiyle paylaşmam lazımmış gibi geliyor.. Birisiyle paylaşırken , çünkü sorumluluk sahibiydim.. Bana birisi mi lazım ? Bir de birisi ile mi denesem ? Bu konular flu gibi..:)

Alkollü iken dinlediğim müziklere pek önem vermem , eğleneyim yeter .. Fakat , geçen gece bir şarkı dikkatimi çekti , dikkatimi çekmesinin nedeni , müzik ile birlikte kızların seksi danslar etmesi değil , gözlerime bakarak kızların I know you want me demesiydi.. .) Şarkıdan dolayı canım , yok öyle birşey..:) Fakat şarkıdan soğumam 2 günümü aldı , ne zaman arabada radyoyu açsam , bu şarkı vardı , fakat etrafımda hiçbir kız yoktu , bu olay beni oldukça duygusallaştırdı.. Bana bakarak bu şarkı söylenmedikten sonra , ne yapayım bu şarkıyı ben..:) Kırmızı ışıklarda durmuşum , radyoda I know you want me çıkmış hafif dans şarkıyı söylemeye çalışıyorum , geçen geceyi düşünüp , hayal kuruyorum .. Fakat ,yanımda duran dolmuş şöförü burun karıştırarak bana bakıyor vee aynı şarkıyı o da dinliyor ! Tabiki hemen kanalı değiştirdim..:)

Sağlıcakla..:)

0 adet insan laf söylemiş: