Neredeyiz?



Uzun zamandır bir şey yazmadığımızı farkettim , zaten bunun böyle olacağı belliydi..''Abi biz yazsak yazsak 1 - 2 ay yazarız sonra sıkılırız.'' sözlerimi hatırlarım ve hatırlatırım ..

Zoot ile artık eskisi gibi görüşemiyoruz , geçen ayların ardından değişen hayatlar , hayatlarımıza giren yeni insanlar bizi birbirimize eskisi gibi bırakmıyor , biz de zorlamıyoruz kendimizi , tembelleştik diyelim , birbirimizden sıkılmıştık demiyelim..

Geçen zaman zarfından bahsetmeyeceğim , iyi değildi kötü demenin bir manası yok .. ''Neler oldu neler oldu'' diyerek koşa koşa komşuma geçip anlatmak isterim ama ..

İşten ayrılmamım 17. gününe girerken , kumandanın nerelerde olduğunu bile bilmediğim televizyonum ile artık çok sıkı fıkıyız .. Yabancı Gelin yarışması başlamış , nerede eski biri bizi gözetliyorlar , kaynanaların kaynanası Semra Hanımlar , sabah ın yumuşak Aydın ı .. Semra Hanım ı görüyorum ama arada , bir evlendirme programına başlamış , bence çokta güzel olmuş , keşke ana haber bültenlerimizide , Semra Hanım sunsa .. Ntv de , izlenmeye değer sevgili Okan Bayülgen in sunumu ile Sade Vatandaş programı var , ooooh bee dedirtiyor insana..Gayet Sade bir vatandaş olmuşum , haberim yok..

Şu sıralar o kadar boş vaktim olmasına rağmen film bile izleyemiyorum , en son Revolutionary Road ve The Reader i izledim .. Ah Kate Vah Kate diye diye izledim hemde.. Rome dizisi bitsin hemen filmlere döneceğim ..

Sağlıcakla..

0 adet insan laf söylemiş: