81. Oscar Ödülleri

Ne güzel bir sabahlamaydı , bir kaç ödül hariç bütün istediklerim oldu.. 81. Akademi Ödülleri sahiplerini buldu , alınan ödülleri sırasıyla yazıyorum ;

En iyi yardımcı kadın oyuncu:
Penelope Cruz - Vicky Cristina Barcelona

En iyi özgün senaryo:
Dustin Lance Black - Milk

En iyi uyarlama senaryo:
Simon Beaufoy -Slumdog Millionaire

En iyi animasyon:
Wall-e

En iyi kısa animasyon:
La Maison en Petits Cubes

En iyi sanat yönetmenliği:
The Curious Case Of Benjamin Button

En iyi kostüm tasarımı:
The Duchess

En iyi makyaj:
Greg Cannom -The Curious Case Of Benjamin Button

En iyi görüntü yönetmenliği:
Slumdog Millionaire

En iyi kısa metrajlı film:
Spielzeugland -Toyland

En iyi yardımcı erkek oyuncu:
Heath Ledger -The Dark Knight

En iyi belgesel:
Man On Wire

En iyi kısa metrajlı belgesel:
Smile Pinky

En iyi görsel efekt:
The Curious Case Of Benjamin Button

En iyi ses kurgusu:
The Dark Knight

En iyi ses miksajı:
Slumdog Millionaire

En iyi kurgu:
Slumdog Millionaire

Onur ödülü:
Jerry Lewis

En iyi film müziği:
Slumdog Millionaire

En iyi orijinal şarkı:
Jai Ho -Slumdog Millionaire

En iyi yabancı film:
Departures -Japonya

En iyi yönetmen:
Danny Boyle -Slumdog Millionaire

En iyi kadın oyuncu:
Kate Winslet -The Reader

En iyi erkek oyuncu:
Sean Penn -Milk

En iyi film:
Slumdog Millionaire


Oscarlar böyleydi , The Curious Case of Benjamin Button ile Slumdog Millionaire arasında bir çekişme olmadı , Slumdog Millionaire rahat bir şekilde en iyi ödülleri topladı .. Geceye damgası vuran diğer bir film , tabiki Sean Penn in mükemmel oyunculuğuna şahit olduğumuz Milk ve Milk in senaristi Dustin Lance Black , öyle bir konuşma yaptı ki , gecenin en güzel teşekkür konuşmasıydı..

Ödüller beni şaşırtmadı , Angelina ve Brad çiftinden korkuyordum , onlar evlerine elleri boş dönünce benim canım Kateciğim ve Sean ödülleri aldı , sabah sabah seviçten zıpladım..

Vicky Christina Barcelona filmi ile en iyi yardımcı kadın oyuncu ödülünü alan Penelope Cruz , biraz şaşırttı .. Ama yine 2008 de yaptığı Elegy filminde göstediği performansını beğenmiştim, zaten bunca sene bir sürü iş yaptı , ödülü aldığı iyi oldu..

Ntv de oscar öncesi programda , sinirimi bozan bir konu oldu , Nurgül Adaçay veya Ezogelin ne bilim işte , yurdumuzda oyuncu yokluğundan kendini bir anda birşey sanması ve bu cesaret ile dün akşam Kate e atıp tuttu , yok efendim çok kasmış kendini , oyunculuğunuda beğenmem zaten , çok soğuk geliyor bana falan feşmekan sözler söyleyip , ne kadar sinemadan anladığını yine belli etmiştir , neyse efendim Kate zaten ödülü aldı , Nurgül e kapakta oldu bu!

Sevgili Mickey Rourke ‘ın en iyi erkek oyuncu ödülünü alamayacağını biliyordum ama, yine de Sean Penn kadar başarılı bir performans sergilemiştir , The Wrestler filmi gönlümde oscarı almıştır zaten..
Image Hosted by ImageShack.us

Kırmızı Halı olayında , Natalie Portman giydiği kıyafet ve doğallığı ile kırmızı halının en iyisiydi bence.. Hala aklımda kalmış yazayım ne olucak ki diyip yazdım..

Sağlıcakla..

0 adet insan laf söylemiş: