Direkten Döndüm



Müzik dinleyip , dans edip , arkadaşlarla görüşmek mahayetinde çıktığım bir Cumartesi gecesi eğlencesi , çok kötü bir şekilde sonuçlandı.. Neyse bana ders olsun bu , öyle pek tanımadığım insanlarla eğlenmek falan yok bana..
Arasıra tanıdığım insanları bile tanımadığımı farkediyorum , bunca yıl koynumda yılan beslemişim atasözünü söyleyen atayı bulup öpesim geliyor.. Yanlış insanlarla geçen bunca yıla mı acıyayım? Hayır hayır , ders olsun..
Eskiden Pazar günlerinin ben de farklı bir önemi vardı , bütün gün jelibon yiyip , film izlemek için can atardım , artık her günüm Pazar gibi , ama jelibonlar alıp kendimi şımartcak ruh halim yok..
Şu sıralar kendimden korktuğumdan , dram izleyemiyorum sanırsam , dün Sex Drive izledim .. Pek hoşuma gitmedi , çok olağan konu , çok olağan diyaloglar artı bir esprisi olmayan bir filmdi , ergenliği hala yaşayan kısım filmi beğenecektir.. Bu arada filmin baş rol oyuncusu (çocuğu) Josh Zuckerman , filmi zorla izlettiren bir soyada sahip , nasıl bir soydan geliyor merak ettim.. Josh Zuckerman ama , hala bekaretini vermek için onca yol gidiyor , onda da .. Neyse söylemeyim , ne biçim Zuckermansın sen !
Komedi boğazıma takıldığı için bu gün bir komedi film i daha izleyeceğim , Amerikan Pastasından tanıdığımız(Aslında bir çok yerden tanıyoruz ben ilk tanıdığımız yeri söyleyim dedim) , Steve Stifler yani Seann Scott abimizin Role Models ismindeki filmini izleyip biraz olsun kendimde yalandan olmayan tebessüm yaratmak istiyorum..
Sağlıcakla..



0 adet insan laf söylemiş: