MİLLİ MAÇ DALGASI


Milli maç dalgasına herkes manyaklaştı bence. Yani denyosuda garip oldu entelide. Mesela bizim satanistlere baktım coştular. Sonra semtlere baktım kamyonla tura çıkmışlardı. Arada bir fark yoktu açıkçası. Sonra silah falan patlattık maganda olduğumuz için. Fark ettim ki aslında çok yanlış bir ortama aittim. Yerim yurdum metalciler değildi, semtlerdi. Birkaç metalci arkadaşımda benle hemfikirdi. Çıkıp turist arayıp onları taciz etmek ya da karşı takım taraftarlarına bira şişesi fırlatmak, ağızlarını burunlarını kafalarını kırmak, oturup memleket meselelerini konuşmaktan, maçın grafiksel kritiğini yapmaktan daha cazip geliyordu. Şimdi entellere baktığımda dayak yemesi fevkalade olabilecek kişilerdi. Tezaruhat edemiyordu dallamalar. Anca hiç duymadığımız vce duysakta anlamadığımız o piç kelimeler varya,onlardan cümleler kurup maçın analizini yapıyorlar, bizimde maç keyfimizi piç ediyorlardı. Tam sopalıktı pompalar. Hakem yanlış bir karar verdiğinde de en fazla maç satılmış diyorlardı. Oysa biz hakemin ailesinde ve yakın çevresinde ne kadar bayan varsa kendilerine olan niyetimizi iletiyorduk. Anlatmak istediğim şey aslında enteli kunteli değil, biz hepimiz aynıyız. Sadece aramızdan bazı eşeklere altın semer vurulmuş , diğerleri ise aynı eşekler.



Ben bu analizi yaparken Adanalı Fatih Terim ve O’nun aslanlarına teşekkürü bir borç bilirim ve borcumu ödeyeceğime de söz veririm. 70 milyonun içindeki magandayı tekrar dışarı çıkarmak hakikaten de büzük isteyen bir işti ve bunu başarmıştı. Teşekkür ederim Sinyor Terim. Sinyorun İtalyancasını bilmediğim için okunduğu gibi yazdım. Öğrenince düzeltirim. Özür dilerim.

0 adet insan laf söylemiş: